تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
کد مطلب : ۴۵۰۸۱۱
رئیس پلیس راه مازندران از تشدید اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای استان خبر داد و گفت: این طرح با قوت و سخت‌گیرانه در محورهای استان هفته آینده اجرا می‌شود.
۰
plusresetminus
تشدید طرح ممنوعیت تردد در محورهای مازندران از هفته آینده/محور هراز کماکان مسدود است
علیرضا قدمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در حال حاضر جاده‌های سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری با ترافیک عادی و روان همراه است.

وی با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات محورهای گدوک و کیاسر، افزود: شاهد بارش پراکنده باران در محورهای کیاسر و سوادکوه هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه محور هراز کماکان مسدود است، بیان کرد: محدوده شنگلده در جاده هراز برای چهارمین روز پیاپی به دلیل به ریزش کوه همچنان بسته و نیز تلاش راهداران برای بازگشایی دو طرفه این جاده ادامه دارد و رانندگان برای تردد از جاده‌های جایگزین کندوان و سوادکوه استفاده کنند.

این مسئول با اعلام اینکه تا زمانی که مشکلات کاملا برطرف نشده مسیر بازگشایی نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تاکید پلیس به باتوجه به حادثه خیز بودن این است رانندگان از این محور تردد نکنند؛ چرا که در صورت شلوغی کار به سختی پیش می‌رود و ترددها مانع پیشرفت کار خواهد شد.

قدمی به تداوم اجرای طرح ممنوعیت تردد در محورهای مازندران اشاره کرد و یادآور شد: این طرح با قوت و سخت‌گیرانه در محورهای مازندران درحال اجرا است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای این طرح تاکنون ۱۳ هزار  و ۳۰۰ دستگاه خودرو جریمه و بازگردانده شدند.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر اینکه توصیه و تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری است، خاطرنشان کرد: هشدارها و توصیه‌ها برای تضمین سلامت افراد است که لازم است به آن توجه شود.

قدمی در پایان گفت: در محور هراز با توجه به کوهستانی بودن معمولا شاهد ریزش سنگ و وقوع سیلاب هستیم که در ایام بارش‌ها بروز این حوادث بیشتر است و لازم است رانندگان توصیه‌ها و هشدارها را جدی بگیرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴