کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بیانیه شهرداری تهران درباره سوء استفاده از واکسن پاکبانان | خاطیان عزل شدند

9 ارديبهشت 1400 ساعت 18:21

بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از همشهری آنلاین در این بیانیه آمده است: پس از بررسی ها مشخص شد تاکنون تعداد محدودی واکسن برای تزریق به نیروهای خط مقدم مبارزه با کرونا اعم از پرسنل بهشت زهرا(س) ، پاکبانان، پرسنل پسماند و ... (که شامل نیروهای عملیاتی و اداری مرتبط با مشاغل پرخطر خدمات شهری میباشند اعم از زن و مرد) از طریق وزارت بهداشت تخصیص داده شده است که از این تعداد هیچ یک از مدیران شهرداری تا رده۴ مدیریتی تزریقی انجام نداده‌اند. 

همچنین پس از بررسی ها مشخص شد یک نفر از مسئولان نواحی اقدام به تزریق واکسن از سهمیه فوق الاشاره نموده است که امروز به همراه ۳ نفر از همکاران ذیربط در ناحیه از سمتهای خود عزل شدند.
این در حالی است که در بررسی ها مشخص شد توزیع سهمیه فوق الاشاره در یکی از مناطق منطبق بر پروتکلهای مصوب نبوده است و لذا معاون و رییس خدمات شهری منطقه بدلیل اهمال در نظارت و عدم رعایت پروتکل ها عزل و به مراجع نظارتی معرفی شدند. 

 
 برای پیشگیری از رخ دادن چنین تخلفاتی مقرر شد اسامی کلیه بهره‌مندان از واکسن در سایت شفاف شهرداری تهران بارگذاری شود و پروتکل سخت‌گیرانه تزریق با نظارت فنی شرکت شهر سالم و حراست کل شهرداری تهران اعمال شود.
در پایان ضمن تشکر از حساسیتهای رسانه‌ای به اطلاع می‌رساند پیگیری و نظارت بر فرآیندها و شناسایی افراد خاطی احتمالی همچنان ادامه دارد و در صورت اثبات اهمال یا تخلف مدیران در هر رتبه‌ای برخورد خواهد شد.
 
مجددا تاکید می‌شود اخبار منتشره در خصوص استفاده مدیران از واکسن صحت ندارد. شهروندان می توانند از رسانه های مرجع و سایت شفاف اطلاع رسانی و گزارشات بعدی را پیگیری فرمایند.





*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 


کد مطلب: 450785

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450785/بیانیه-شهرداری-تهران-درباره-سوء-استفاده-واکسن-پاکبانان-خاطیان-عزل-شدند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com