آیین امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و کمیته امداد امام خمینی(ره) با محوریت بسیج برگزار شد.
۰
plusresetminus
سرلشکر سلامی: مأموریت داریم از اقشار کم‌توان حمایت کنیم/ امضای تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
به گزارش بلاغ به نقل از سپاه نیوز، تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس‌سازمان بسیج مستضعفین، فتاح رئیس‌بنیاد مستضعفان، مخبر رئیس‌ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بختیاری رئیس‌کمیته امداد امام خمینی(ره) در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ستاد فرماندهی کل سپاه امضا شد.

 در این اقدام با محوریت بسیج ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) طی مدت دو سال ساخته می‌شود.

سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ماموریت داریم از جنبه‌های مختلف به اقشار کم‌توان توجه و از آنها حمایت کنیم، گفت: تلاش کردیم که شرایط زندگی شرافتمندانه را برای آنها فراهم آوریم تا از امکانات نسبی مناسبی برخوردار شوند.

وی با تشکر از اجرای برنامه کمک‌های مومنانه در یک سال گذشته، بیان داشت: ما برای ساخت این ۵۰ هزار واحد مسکونی کاملا جدی هستیم و از همه فرماندهان می‌خواهم در اجرای این کار امکانات خود را به کار گیرند تا ان‌شاءالله در ۲۴ ماه آینده این واحد‌ها آماده و به نیازمندان تحویل شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما