تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
کد مطلب : ۴۵۰۷۴۴
مراسم اربعین شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار مجتبی برسنجی فردا شب در زیراب سوادکوه برگزار می‌شود.
۰
plusresetminus
مراسم اربعین شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی در سوادکوه برگزار می‌شود
به گزارش بلاغ، مراسم اربعین شهید مدافع حرم ستوان یکم پاسدار مجتبی برسنجی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خانطومان و سرداران شهید شهرستان سوادکوه برگزار می‌شود.

این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب و با نوای حاج محمدرضا بذری فردا پنجشنبه ۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۱:۳۰ در آستان امامزاده عبدالحق (ع) زیراب با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

براساس اعلام ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان سوادکوه در صورت نامساعد بودن هوا، مراسم در سالن ۹دی سپاه سوادکوه برگزار می شود.
 

همچنین بمناسبت گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی کاربران فضای مجازی مازندران از صبح فردا هشتگ‌های #کبوتران_حرم، #شهید_مجتبی_برسنجی و #اردیبهشت_مقاومت را در بستر توییتر و اینستاگرام با هدف بازخوانی وصیت نامه های شهدای مدافع حرم، دفاع از مظلومیت شهدای مدافع حرم با توجه به صحبت های اخیر ظریف، معرفی شهید برسنجی و سایر شهدای مدافع حرم استان مازندران و بیان رشادتهای شهدای مدافع حرم در دستور کار قرار می دهند.

مجتبی برسنجی متاهل، ۲۷ساله و عضو نیروی قدس سپاه اهل سرخکلای زیراب بود که در مبارزه با نیرو‌های داعش و بیگانه در منطقه المیادین سوریه به خیل عظیم شهدا پیوست.

فعالیت در هیأت مذهبی تبلیغات اسلامی با نام هیأت حضرت علی‌اکبر هلال احمر سوادکوه و راه‌اندازی حسینیه سیار با نیسان و‌ مداحی ایام محرم و مناسبت‌های دینی و مذهبی، فعالیت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر از کارهای مردمی این شهید بزرگوار بوده است.

شهید برسنجی دومین شهید مدافع حرم زینب (س) در شهرستان سوادکوه است.

شهید روح الله عمادی اولین شهید مدافع حرم در شهرستان سوادکوه بود که در سال ۹۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تاکنون بیش از ۴۰ شهید مدافع حرم از مازندران در راه دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴