جانشین انتظامی رامسر اعلام کرد:

دستگیری زورگیر فراری و خطرناک در رامسر

تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۲
کد مطلب : ۴۵۰۷۴۲
جانشین انتظامی رامسر از دستگیری زورگیر فراری و خطرناک در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
دستگیری زورگیر فراری و خطرناک در رامسر
به گزارش بلاغ به نقل از رامسرنوین ، مجتبی خانپور طی گفتگویی گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری و سرقت خودروی پژو در یکی از استان‌های همجوار و متواری شدن سارق به سمت استان مازندران، موضوع در دستور ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب این خبر ماموران کلانتری ۱۲ با اجرای طرح‌های انتظامی و گشت کنترلی خودروی مورد نظر را در ورودی این شهرستان شناسایی کردند.

خانپور گفت: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به زورگیری و سرقت خودرو با تهدید راننده به وسیله چاقو با همدستی یکی از دوستان خود اعتراف کرد.

جانشین انتظامی شهرستان رامسر بیان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و تلاش برای دستگیری همدست وی ادامه دارد.

پلمپ ۲۵ واحد صنفی متخلف در رامسر

جانشین انتظامی شهرستان رامسر از پلمب ۲۵ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

خانپور گفت: در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، طرح بازدید و نظارت بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی، افزود: در اجرای این طرح ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با همکاری ماموران اداره صمت و اتاق اصناف از واحدهای صنفی این شهرستان بازدید کردند.

خانپور با اشاره به بازدید از ۱۴۵ واحد صنفی این شهرستان طی هفته گذشته، تصریح کرد: در این طرح ۲۵ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به اخطارهای داده شده پلمب و به ۱۹ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب داده شد.

جانشین انتظامی رامسر در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان به خصوص اصناف و بازاریان با پلیس، اظهار داشت: تلاش پلیس در کنار سایر ادارات و سازمان ها به منظور حفظ امنیت و سلامتی شهروندان تا قطع کامل زنجیره ویروس کرونا ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴