فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌ دار در ماه بندگی خدا

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۴۵۰۷۲۵
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود از رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌دار با تلاش پاسداران و بزرگان منطقه خبر داد.
۰
plusresetminus
رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌ دار در ماه بندگی خدا
به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌دار خبر داد و گفت: چند سال پیش یکی از اهالی میاندورود به دلیل قتل فردی از اهالی منطقه دستگیر و به اعدام محکوم شد.

وی بیان کرد: جمعی از پاسداران سپاه میاندورود و تعدادی از عالمان و بزرگان منطقه برای صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول چند جلسه خدمت خانواده مقتول رفتند و در نهایت قرار شد با پرداخت مبلغی، خانواده مقتول رضایت دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود، خاطرنشان کرد: در نهایت با جمع آوری مبلغی از سوی پاسداران سپاه میاندورود و نکا و همچنین کمک خیرین و سازمان زندان‌ها، مبلغ مورد نظر جمع آوری و پرداخت شد و خانواده مقتول اقدام به رضایت کرد.

اصغری تصریح کرد: برای کمک به معیشت خانواده زندانیان، مبلغی از سوی پاسداران تهیه و 20 بسته سبدکالا به خانواده زندانیان اهدا شد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا و ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: دو زندانی که به دلیل بدهی در زندان بودند با کمک خیرین و پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.

اصغری در پایان تاکید کرد: امیدواریم مردم دیندار ایران اسلامی در این ماه عزیز و پربرکت در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه و همچنین افراد گرفتار در زندان آستین همت را بالا بزنند تا بتوانیم بیشتر از گذشته دل خانواده این افراد را شاد کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴