کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود خبر داد

رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌ دار در ماه بندگی خدا

8 ارديبهشت 1400 ساعت 15:35

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود از رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌دار با تلاش پاسداران و بزرگان منطقه خبر داد.


به گزارش بلاغ، جعفر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار ما از رهایی یک محکوم به اعدام از چوبه‌دار خبر داد و گفت: چند سال پیش یکی از اهالی میاندورود به دلیل قتل فردی از اهالی منطقه دستگیر و به اعدام محکوم شد.

وی بیان کرد: جمعی از پاسداران سپاه میاندورود و تعدادی از عالمان و بزرگان منطقه برای صلح و سازش و جلب رضایت خانواده مقتول چند جلسه خدمت خانواده مقتول رفتند و در نهایت قرار شد با پرداخت مبلغی، خانواده مقتول رضایت دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندورود، خاطرنشان کرد: در نهایت با جمع آوری مبلغی از سوی پاسداران سپاه میاندورود و نکا و همچنین کمک خیرین و سازمان زندان‌ها، مبلغ مورد نظر جمع آوری و پرداخت شد و خانواده مقتول اقدام به رضایت کرد.

اصغری تصریح کرد: برای کمک به معیشت خانواده زندانیان، مبلغی از سوی پاسداران تهیه و 20 بسته سبدکالا به خانواده زندانیان اهدا شد.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان، ماه بندگی خدا و ولادت امام حسن مجتبی(ع)، گفت: دو زندانی که به دلیل بدهی در زندان بودند با کمک خیرین و پرداخت بدهی از زندان آزاد شدند.

اصغری در پایان تاکید کرد: امیدواریم مردم دیندار ایران اسلامی در این ماه عزیز و پربرکت در جهت حمایت از اقشار ضعیف جامعه و همچنین افراد گرفتار در زندان آستین همت را بالا بزنند تا بتوانیم بیشتر از گذشته دل خانواده این افراد را شاد کنیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450725

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450725/رهایی-یک-محکوم-اعدام-چوبه-دار-ماه-بندگی-خدا

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com