تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۷۲۳
نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر ، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی چالوس گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی منطقه با چالش‌ها و مشکلاتی اعم از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است.
۰
plusresetminus
بیمارستان تامین اجتماعی چالوس با کمبود نیرو و تجهیزات مواجه است/لزوم افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی
به گزارش بلاغ، محمدعلی محسنی بندپی در دیدار با شریعتمداری وزیر کار،تعاون و رفاه اجتماعی از قول مساعد وزیر کار برای افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و اعطایی تسهیلات بانکی به بنگاه های اقتصادی خبر داد.

وی خواستار مساعدت و همکاری بیشتر مسئولان این وزارتخانه برای رفع مشکلات و چالش‌های مرتبط با این وزارتخانه در شهرستانهای نوشهر، چالوس و کلاردشت، همچون ارتقای بیمارستان تامین اجتماعی چالوس، افزایش بیمه کارگران ساختمانی، اعطای تسهیلات بانکی و وام های قرض الحسنه به کارگاه های تولیدی، شرکت ها و بنگاه های اقتصادی و... شد.

نماینده مردم شهرستانهای نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با تبریک هفته کار و کارگر بیان کرد: بی شک توسعه و آبادانی در کشور به ارمغان نخواهد آمد مگر با حضور و تلاش کارگران شریف ایران اسلامی و بی تردید فرهنگ کار و کارگری عالی ترین تصویر سازندگی تحول است که حضرت محمد(ص) در روند زندگی انسان ها، بر دستان توانمند کارگر بوسه زده و منزلتی شگرف به این قشر شریف بخشیده و حال ما وظیفه داریم تمام توان و تلاش خود را برای رفع دغدغه ها و تضمین آینده آنان به کار بگیریم و این دینی بزرگ بر گردن همه ما مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

 محسنی ادامه داد: علی‌رغم پیگیری‌های متعدد قبلی  شاهد آن بودیم که در عمل در بحث بیمه کارگران ساختمانی حرکتی انجام نشد، که این توقع از وزیر کار می‌رود با ورود خود به این موضوع در جهت رفع دغدغه های این قشر شریف گام بزرگی بردارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر مشکلات بیمارستان تامین اجتماعی چالوس تصریح کرد: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی منطقه با چالش‌ها و مشکلاتی اعم از کمبود نیروی انسانی و تجهیزات مواجه است و با توجه به مسافر پذیر بودن این شهرستان و تراکم بالای جمعیت خواستار توجه ویژه مسئولین به این بیمارستان شدند.

شریعتمداری وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه گفت: تمام مسائل مطرح شده را به واحدهای ذیربط برای پیگیری و رفع آن در اسرع وقت ارسال، تا بتوانیم در مسیر خدمت و حل مشکلات مردم گام برداریمو

وی در تماس تلفنی با سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور، خواستار پیگیری ویژه و رفع مشکلات در اسرع وقت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰