رییس اداره اجتماعی پلیس فتای مازندران خبر داد:

کاهش 42 درصدی جرایم اقتصادی در مازندران

تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۴۵۰۷۲۲
رییس اداره اجتماعی پلیس فتای مازندران از کاهش ۴۲ درصدی جرایم اقتصادی در این استان خبر داد و گفت: میزان جرایم نسبت به سال گذشته در مازندران با کمک فعالان مجازی کاهش یافته است.
۰
plusresetminus
کاهش 42 درصدی جرایم اقتصادی در مازندران
به گزارش بلاغ، احمد نجارتبار در کارگاه آموزشی با موضوع انتخابات که با حضور فرمانده انتظامی محمودآباد، صادق خوشخو سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادمین‌های پر مخاطب و فعالان رسانه‌ای این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد برگزار شد؛ ضمن خوش‌آمد گویی به افسران جنگ نرم در فضای مجازی اظهار کرد: همکاری فعالان فضای مجازی در استان با پلیس فتا در زمینه توزیع و انتشار درست و به‌موقع کلیپ‌های آموزشی تهیه شده در نیروی انتظامی مازندران، زمینه‌ساز خنثی‌سازی جریان‌سازی‌های دشمن و متخلفین بود.

وی با بیان اینکه وظیفه پلیس فتا به‌عنوان ذابطه، حفظ صیانت و امنیت مردم است، افزود: ما در قبال دیگران مسئول هستیم و شما فعالان فضای مجازی در زمینه باورسازی ذهن و اعتقادات مردم نسبت به یک خبر مسئول خواهید بود.

رییس اداره اجتماعی پلیس فتای مازندران با اشاره به اینکه‌ تیتر یک فعال فضای مجازی به خبر اعتبار می‌بخشد، تصریح کرد: یک تیتر می‌تواندیک جریان‌سازی پرحاشیه یا درست در سطح استان ایجاد کند بنابراین مسئولان فضای مجازی موظف هستند تا قبل از انتشار خبر با یک تیتر جذاب برای بالابردن فالورها و بازدیدها؛ از صحت و سقم آن اطلاع پیدا کنند چراکه خبر باید به همه سوالات ایجاد شده در ذهن مخاطب پاسخ دهد.

نجارتبار در پایان با بیان اینکه فعالان فضای مجازی در شهرستان‌های محمودآباد و نور از کم‌حاشیه‌ترین‌ها در سطح استان هستند، گفت: محمودآباد به‌عنوان یک شهر توریستی در مازندران دارای رونق اقتصادی است و یک خبر یا تیتر پرحاشیه می‌تواند تاثیر زیادی در عدم حضور گردشگر ایجاد کند.

ایجاد امنیت در سطح شهر از وظایف نیروی انتظامی است
محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی محمودآباد نیز در ادامه این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافع حرم مازندران اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی همراه با ایجاد امنیت وظیفه‌ای بوده که بر عهده نیروی انتظامی است که در این راستا من و تمامی همکاران تلاش خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات را طی هفته‌های آینده در پیش داریم، افزود: آرای مردم می‌تواند بیانگر مقبولیت آن نظام و جامعه باشد بنابراین وظیفه ما ایجاد شور و نشاط است تا شاهد حضور حداکثری باشیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد در پایان گفت: فعالان فضای مجازی و اصحاب رسانه می‌تواند با اطلاع‌رسانی درست و اخبار صحیح مردم را به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی دعوت کنند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴