تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۴۵۰۷۲۰
بی توجهی و عدم مراقبت از مذاکرات تیم هسته ای در وین، احتمال تکرار اتفاق ضد امنیتی مانند آنچه در مورد فایل مصاحبه ظریف پیش آمد را افزایش می‌دهد.
۰
plusresetminus
ماجرای ظریف؛ حفره‌های ضدامنیتی در دولت و ضرورت دستگیری نفوذی‌ها
به گزارش بلاغ، تبعات و واکنش ها نسبت به افشای فایل مصاحبه ظریف وزیر امور خارجه، ادامه دارد و همچنان یکی از موضوعات اصلی، شیوه خروج این فایل از دولت و رسیدن آن به شبکه وابسته به سعودی است.
نکته قابل تامل اینکه واگذاری پروژه گفتگوهای محرمانه وزراى دولت به برخی افراد مساله دار که سابقه دستگیری و زندان را نیز در کارنامه خود دارند، خود نشان از یک گاف امنیتی در دولت است، که دستگاه های نظارتی می توانند به عنوان یک سرنخ آنرا دنبال کنند.
 
قطعا در دستور کار قرار گرفتن بازجویى یا دستگیرى عوامل تهیه و تدوین مصاحبه مذکور و بررسی ارتباطات آنها می تواند به یافتن حفره امنیتی موجود در دولت تدبیر و امید کمک کند.
 
از سوی دیگر این نگرانی وجود دارد که زوایای دیگر این حفره امنیتی در دیگر بخش های اجرایی و عملیاتی دولت نیز بروز کند؛ مذاکرات وین به عنوان حساس ترین برنامه در حال اجرای در دولت، ممکن است هدف دیگر چهره‌های نفوذی قرار گرفته باشد.
 
بی توجهی و عدم مراقبت از مذاکرات تیم هسته ای در وین، احتمال تکرار اتفاق ضد امنیتی مانند آنچه در مورد فایل مصاحبه ظریف پیش آمد را افزایش میدهد.
 
ضرورى است قوه قضائیه به طور جدى به این ماجرا ورود کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴