کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران اعلام کرد

برگزاری نماز جمعه 10 اردیبهشت‌ماه تنها در میاندورود و سیمرغ

9 ارديبهشت 1400 ساعت 14:27

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: فردا دهم اردیبهشت‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا و وضعیت پرخطر غالب شهرهای استان، به جز در دو شهر در مابقی شهرستان‌ها، برگزار نمی‌شود.


حجت‌الاسلام محمد انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از آخرین وضعیت برگزاری نماز جمعه این هفته در  شهرهای مازندران خبر داد.

وی افزود: فردا دهم اردیبهشت‌ماه، نماز جمعه با توجه به محدودیت‌های اجتماعی ایام کرونا، به جز در دو شهر  در مابقی شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خاطرنشان کرد: بنا بر آخرین تصمیمات و با توجه به وضعیت شهرها بر اساس وضعیت ابتلا به کرونا، مقرر شد تا نماز جمعه تنها در دو شهر سیمرغ و میاندرود برگزار شود.

انتظاری تصریح کرد: بنا بر اعلام سازمان علوم پزشکی و ستاد مقابله با کرونای مازندران، وضعیت استان از لحاظ کرونایی، در وضعیتی است که امکان برگزاری نماز جمعه در سایر شهرهای استان وجود ندارد.

وی متذکر شد: بر اساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، نمازگزاران دو شهر سیمرغ و میاندرود می‌بایست با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،  ضمن زدن ماسک و رعایت تمام نکات بهداشتی، با حضور در مصلی‌های نماز جمعه، حضور و اقامه نماز کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران گفت: از 47 شهر مازندران، 45 شهر مازندران دارای وضعیت پرخطر کرونایی هستند که با توجه به ممنوعیت برگزاری نماز جمعه در شهرهای با وضعیت پرخطر، نماز جمعه فردا با شرایطی در دو شهر، ممکن است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450683

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450683/برگزاری-نماز-جمعه-10-اردیبهشت-ماه-تنها-میاندورود-سیمرغ

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com