کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انواع پرده‌های مدل جدید سال 2021

6 ارديبهشت 1400 ساعت 12:04

در این مقاله سعی داریم تا شما را با جدیدترین انواع پرده های مدل جدید سال 2021 آشنا سازیم.


به گزارش بلاغ، هر ساله پرده های زیادی به عنوان جدیدترین مدل آن سال معرفی می شوند . در این مقاله سعی داریم تا شما را با جدیدترین انواع پرده های مدل جدید سال 2021 آشنا سازیم.
پرده مدل جدید از نوع شید
پرده شید نوع جدیدی از پرده مدل جدید محسوب می گردد که سیستم جمع کردن و دوباره باز کردن  آن همانند پرده کرکره ای عمل می کند. پرده های مدل جدید شید قادرند تا از جنس های مختلف پارچه مانند ابریشم، کتان و حتی از مواد غیر طبیعی تولید گردند. پرده مدل جدید را می توان به صورت های مختلفی طراحی کرد. پرده شید گستره وسیعی از انواع پرده های مدل جدید را شامل می شود که از آن ها می توان به پرده زبرا و رومن اشاره کرد.  پرده شید اگر از نوع رومی باشد در حین جمع کردن پرده به سمت بالا می رود و نمایی جذاب را ایجاد می کند. انواع مختلف پرده های شید رومی شامل موارد زیر می گردند:
پرده شید رومی از نوع relax
این نوع پرده های شید که جذاب و نو هستند می توانند باعث ایجاد دکوراسیونی بسیار زیبا گردند. پرده مدل جدید نوع ریلکس هنگامی که جمع می شود چین هایی در قسمت وسطی آن ایجاد می گردد که جلوه زیبایی به آن می بخشد.
پرده مدل جدید شید از نوع زبرا
پرده های زبرا انواعی از پرده های شید هستند که به صورت لوله بسته شده و نور فضا را کنترل می کنند. پرده زبرا از دو نوع پارچه ساخته شده است یکی از پارچه ها نازک تر از پارچه دیگر است. پرده زبرا که از دو لایه تشکیل شده لایه های کلفت و ظریف را به گونه ای روی هم قرار می دهد که میزان نور وارد شده به محیط کنترل می شود. نوعی از پرده شید وجود دارد که هم در روز و هم در شب قابل استفاده است یا به معنای ساده دوکاره می باشد. پرده های شید دوکاره از دو لایه تشکیل شده اند. در قسمت زیرین یک تکه شید از نوع معمولی قرار می گیرد و در قست رویی شیدی نازک و ظریف قرار داده می شود. با این سیستم در روز که هوا روشن است می توان شید کلفت تر را بسته و از شید نازک بهره برد و در هنگام شب شید کلفت را نیز باز کرده تا دید درون خانه نیز محدود شود.
یکی از ویژگی های بسیار جذاب پرده شید این است که می توان بر روی آن تصاویر مختلفی را حک نمود. برای مثال عکس های کارتونی برای اتاق خواب کودک و یا حتی عکس فضاهای طبیعی مثل جنگل و دریا می تواند فضای خانه شما را رویایی کند.
 
پرده مدل جدید از نوع پرده برقی
استفاده از پرده های زیبا اگرچه ظاهری لوکس و جذاب به خانه شما می دهد اما این نوع پرده ها اکثرا سنگین هستند و قابلیت باز و بسته کردن آن ها با مشکلاتی همراه است. گاهی نیز به دلیل این که پرده در پشت وسایل خانه قرار می گیرد به طول کلی امکان دسترسی به پرده کاهش می یابد. حال برقی کردن پرده راه حل مناسبی برای این گونه مشکلات می باشد. پرده های برقی امکانات فوق العاده ای را برای شما فراهم می کنند. شما به راحتی می توانید پرده های مدل جدید خود را برقی کنید و به صورت آسان از آن ها استفاده نمایید. پرده زبرا نیز از جمله پرده هایی است که قابلیت برقی شدن را دارا می باشد. به طول دقیق تر می توان گفت که همه انواع پرده مدل جدید از نوع شید و زبرا و کرکره ای و آشپزخانه قابلیت برقی شدن را دارا هستند. در گذشته های دور امکان کنترل کردن از راه دور شبیه یک افسانه در داستان های قدیمی بنظر می رسید ولی امروزه حتی پرده های خانه شما نیز قابلیت هوشمند شدن را دارا می باشند! مخصوصا هنگامی که پرده های مدل جدید شما بسیار سنگین باشد و امکان پاره شدن نخ پرده، شما را تهدید کند.
 
نظافت پرده

 
سایت متین پرده با نقد و بررسی کامل و روشن انواع مختلف پرده شما را در انتخاب انواع پرده مدل جدید یاری می کند. شما می توانید انواع مختلف پرده از جمله پرده برقی، پرده شید، پرده زبرا و ... را به صورت کاملا راحت و آسان از متین پرده خریداری کنید. کارشناسان شرکت متین پرده در هر ساعتی از شبانه روز قادرند تا پاسخ گوی سوالات شما در زمینه خرید پرده یا انتخاب پرده مورد نظر شما باشند.
 
بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450616

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450616/انواع-پرده-های-مدل-جدید-سال-2021

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com