تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۵۳۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در انتخابات را مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های دشمنان دانست و گفت: باید رئیس‌جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد.
۰
plusresetminus
حجت‌الاسلام مصباحی مقدم: مشکلات کشور با انتخاب رئیس‌جمهور انقلابی و جهادی حل می‌شود

به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگویی بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید کرد و گفت: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات در سرنوشت مردم تأثیرگذار است؛ زیرا هر فردی با حضور در انتخابات در صحنه سیاسی کشور حضور داشته و نامزد موردنظر خود را انتخاب می‌کند و آینده چهار سال کشور را رقم خواهد زد.
وی با بیان اینکه همواره مردم خواهان صلاح و مصلحت و اقتدار کشور هستند، گفت: به هر میزان مردم حضور پرشور در انتخابات داشته باشند، دشمنان از دستیابی به اهداف شوم خود در نظام اسلامی ناامید خواهد شد، ولی اگر سطح مشارکت مردم در انتخابات کاهش یابد، چشم طمع استکبار جهانی به نظام اسلامی بیشتر خواهد شد.

مصباحی مقدم به تبیین شاخص‌های رئیس‌جمهور دولت کارآمد و انقلابی پرداخت و افزود: باید رئیس‌جمهور منتخب مشکلات کشور و وضعیت معیشتی مردم را به‌خوبی درک کرده باشد و راه‌حل‌ها و برنامه‌های کاربردی برای حل معضلات ارائه کند و مردم نیز با توجه به برنامه‌هایی که نامزدهای انتخابی ارائه می‌دهند رئیس‌جمهور کارآمد و انقلابی را انتخاب کنند. 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید رئیس‌جمهور روحیه انقلابی و جهادی برای اداره کشور داشته باشد، ابراز داشت: باید رئیس‌جمهور منتخب مردم، تیم جوان، قوی، متخصص و کارشناس برای هیئت دولت خود انتخاب کند و آنها تمام همت و توانایی خود را برای کاهش مشکلات و معضلات اقتصادی به‌کارگیرند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲