تاریخ انتشاريکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۰۵۳۲
یک کارشناس علوم سیاسی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیسم با علم به انفعال سران مذاکره، حد و مرزی در آسیب رساندن به برنامه هسته‌ای ایران ندارد، گفت: نه آمریکا و نه هم پیمانانش در اروپا، به هیچ تعهدی پایبند نخواهند بود.
۳
plusresetminus
آمریکا و اروپا به هیچ تعهدی پایبند نیستند/بویی از مذاکره در وین به مشام نمی‌رسد
محسن خاکزاد در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: در تاریخ اسلام هر زمان کارگزاران نظام، تبعیت از امر ولایت نکردند، هم بر پیکر اسلام و هم به مسلمین آن جامعه خسران وارد شد.

وی افزود: حضرت امام المتقین علیه السلام می‌فرماید؛ بترس از دشمنی که یک بار با او صلح (مذاکره) کرده‌ای چراکه بعد از صلح، حیله‌های دشمن هم پنهانی‌تر می‌شود و هم زیرکانه‌تر؛ معمار کبیر انقلاب نیز با روح الهی و قدرت رهبری بی‌نظیرش در جلد ۲ صحیفه صفحه ۹۳۲ فرمود با توسل به دامن آمریکا، ضعف و ناتوانی خود را بر ملا نسازید و از گرگ‌های درنده برای شبانی و حفظ منافع خود استمداد نطلبید.

این کارشناس علوم سیاسی ادامه داد: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب نیز در فروردین سال جاری، تعریف مذاکره با آمریکا را برشمردند و شرط مذاکره را در رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی و... تدوین کردند.

خاکزاد تصریح کرد: در سال ۷۹ نیز مقام معظم رهبری بیان داشتند که وقتی مرز نبود، دشمن می‌تواند نفوذ کند؛ اخیرا سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار کرد که تحریم‌های ایران را لغو نمی‌کنیم مگر اینکه به توافق کامل هسته‌ای باز گردیم و راستی آزمایی کنیم.

هیچ بویی از مذاکره به‌مصداق واقعی‌اش در وین به مشام نمی‌رسد

وی خاطرنشان کرد: آنچه از پشت پرده جلوه می‌کند، فقط تزویر است و حیله‌های همیشگی استکبار و منافقین داخل؛ اروپا هم هر تعهدی بدهد نمی‌تواند اجرا کند چراکه استقلال در اجرا ندارد و باید اربابش آمریکا اجازه دهد و هم اینکه ایران باید از نقش‌آفرینی‌های خود در خاور میانه دور (خارج) شود و از طرفی شنیده‌ها حاکی از آن است که دیکته‌های وین به ایران به مرز تحمیل رسیده و یکی از بندهایش، تصویب «اف ای تی اف» است.

این کارشناس علوم سیاسی گفت: مسئله دیگر که معضل اصلی محسوب می‌شود مدیریت کرونا با رای اکثریت و یا تبعیت از یک یا دو رای نافذ است؛ ایام نوروز تعمداً محدویت‌ها را برداشتند و پس از آن افزایش پیک کرونا را (که از قبل برنامه‌ریزی شده بود) بهانه کردند تا مردم شریف را هم در تنگنای شدید اقتصادی قرار دهند و هم هراس خارج از قائده را در وجود مردم تئوریزه کرده که حتی مجلس را نیز به تعطیلی بکشانند تا از این گذار بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

خاکزاد بیان کرد: هدف‌های مذاکره جز این نیست که نتیجه را به نفع بی‌کفایتی خویش خواندن و مردم را بی‌خبر از اصول مذاکره گذاشتن و اینکه زمزمه به تعویق انداختن انتخابات رئیس جمهور به‌گوش می‌رسد.

وی یادآور شد: از آن طرف دشمن صهیونیسم با علم به انفعال سران مذاکره، حد و مرزی در آسیب رساندن به برنامه هسته‌ای ایران ندارد و بنابراین برای تخریب بیشتر، ترغیب می‌شود؛ اینکه ولی امر مسلمین فرمودند، مذاکره نباید فرسایشی شود، معنایش این است که  نه آمریکا و نه هم پیمانانش در اروپا، به هیچ تعهدی پایبند نخواهند بود.

این کارشناس علوم سیاسی افزود: امروز در صنایع پتروشیمی و دیگر منابع داخلی و بهره‌برداری از سرمایه عظیم و تفکر جوانان انقلابی، هیچ نیازی به مذاکره و سازش با آمریکا نیست و جز منافقین داخلی، بر همگان روشن است که مذاکره با امریکا فقط دو معنی می‌تواند داشته باشد.

خاکزاد ادامه داد: ابتدا اینکه سلطه‌گری استکبار را بپذیریم و در مرحله بعد، برگردیم به قبل از انقلاب، که نه خدا بود و نه احکام خدا؛ بلکه سکان هدایت کشور و دولتمردان فقط دست استکبار قرار داشت و سرمایه‌های علمی و نخبگان داخل و ثروت ایران، غارت و مردم قوی و شریف باید مدال نوکری امریکا را بر سینه داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهایی که مذاکره انجام می‌شود، جمهوری خواهان کنگره امریکا، از بزرگترین بسته تحریم‌ها علیه ایران رونمایی کردند یعنی علاوه بر گسترش تحریم، توقف برنامه موشکی (بالستیک) و فعالیت‌های گروه‌های وابسته به ایران کاملا متوقف شود؛ حال مردم عزیز باید متوجه شوند که وقتی رهبر آگاه و مقتدر، امید به مذاکره ندارند، یعنی چه.

این کارشناس علوم سیاسی تصریح کرد: کشور ما سال‌هاست که مورد هجوم یک جنگ ترکیبی بزرگ واقع شد؛ حال وقتی ستاد ملی کرونا دستور تعطیلی مجلس را صادر می‌کند، یعنی ما در جنگ، ذلیلانه به دشمن بگوییم دو هفته ما به خواب می‌رویم و فرجام این خواب هم تسلط دشمن بر ما می‌شود.

خاکزاد اظهار داشت: ملت ما که در راه خدا و برای خدا نفس می‌کشد، باید همگام با رهبر حکیم و آینده‌نگر و شجاع و متقی، مجاهدانه همت کند تا فرجام این مذاکره، اولا طولانی نشود و ثانیا با منویات رهبری به اتمام برسد که همه‌اش به نفع اسلام و مسلمین است و هم اینکه انتخابات خرداد ۱۴۰۰ هرگز به تعویق نیفتد.

وی در پایان گفت: یادمان نرود که سیدالشهدای مقاومت، شهید حاج قاسم در وصیت نامه‌اش، از ملت ما درباره اطاعت از ولایت، چه پیامی داده است که اگر اطاعت نکنیم دنیا و عقبی را فقط در حسرت و خسران بسر خواهیم برد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی👌👌
feedback
Iran, Islamic Republic of
مثل همیشه بسیارعالی