تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵
کد مطلب : ۴۵۰۴۳۹
یک عضو کمیسیون شوراهای مجلس درباره شائبه احتمال تعویق زمان برگزاری انتخابات 1400 توضیحاتی را ارائه کرد.
۱
plusresetminus
آیا انتخابات ریاست جمهوری 1400 به تعویق می‌افتد؟

به گزارش بلاغ، احمد علیرضا بیگی تاکید کرد که خیال تعویق در انتخابات 1400 از عملکرد دولت روحانی آب می‌خورد و به نظر می‌رسد دولت برای اتمام ماموریتش با کمبود زمان مواجه شده است.

 عضو کمیسیون شوراها در مجلس بیان کرد: اعتقاد دارم که طرف های خارجی هم نباید به دولتی که عمرش رو به پایان است اعتماد کنند و قراردادهایی با آن منعقد کنند، چه برسد به مسئولین و مردم که نباید به این دولت اعتماد کنند.

احمد علیرضا بیگی با اشاره به اینکه در شبکه های مجازی موضوع تعویق شش ماه انتخابات ریاست جمهوری به دلیل شیوع بیماری کرونا مطرح شده است، گفت: به نظر می‌رسد دولت روحانی برای اتمام ماموریت خود با کمبود زمان مواجه شده است و احتیاج به زمان برای دلدادگی بیش از پیش به غرب دارد از این رو موضوع تعویق در انتخابات هم از این جا آب می‌خورد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس ادامه داد: اعتقاد دارم که طرف‌های خارجی هم نباید به دولتی که عمرش رو به پایان است اعتماد کنند و قراردادهایی با آن منعقد کنند چه برسد به اینکه مسئولین و مردم به این دولت اعتماد کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس بیان کرد: به هر حال تعویق انتخابات ممکن نیست. در بدترین شرایط کشور یک روز هم برگزاری انتخابات به تاخیری نیافتاده است، در 42 سال عمر جمهوری اسلامی ایران افتخار ما این بود که در شرایط سخت و بحرانی انتخابات در موقع مقرر برگزار شده است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شاید دولت آقای روحانی خیال خام تعویق در انتخابات را در سر پرورش می دهد تا بتواند در استمرار زمان تصدی دولت، سناریوی خود را اجرایی کند.

علیرضا بیگی اضافه کرد: اجازه انجام سفرهای نوروزی و شکل گیری موج چهارم کرونا هم قرینه برای تعویق انتخابات است و قراین دیگری نیز برای این کار وجود دارد به طرف های خارجی هم اعلام می کنیم و کردیم با دولتی که عمر آن رو به پایان است چنین قراردادهایی را منعقد نکند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اساسا تلاش برای تعویق در انتخابات ترس و وحشت از دولت بعدی است، اگر دولت خارجی چنین قراردادهایی را می پذیرد به واسطه وحشتی است که از دولت بعدی دارد چرا که با دولت بعدی نخواهد توانست چنین قید و بندهایی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
زارع زادگان
ترسناکتر از کرونا اینه که یک سال دیگه دولتی رو تحمل کنیم که بزرگترین دستاوردش کاسبی با پول کشوریه که دشمن ماست
تا دلار هست ج ا هم هست شک نکنید
آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴