کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار آمل اعلام کرد

بستری 290 بیمار کرونایی در آمل/ ویزیت سرپایی به 500 نفر در روز رسید

2 ارديبهشت 1400 ساعت 10:00

فرماندار آمل گفت: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی است که در روز به 500 نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.


علیرضا شریعت در گفت وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به وضعیت بحرانی کرونا در آمل، گفت: میزان بستری ما در 5 بیمارستان که در گذشته رو به صعود بوده با اقدام به موقع تثبت شده است با همکاری مردم، کادر درمان و طرح شهید سلیمانی با وجودی که تعداد بستری بیماران به بیش از 340 نفر رسیده شده بود، امروز به 290 رسید.

وی با بیان اینکه سن فوتی های بیماران کرونایی کاهش یافته است، عنوان کرد: امروز دو نفر فوتی بیماران کرونایی داشتیم، که 2 فوتی هم زیاد است، متاسفانه سن فوتی ها پایین اماده است، امروز یک فرد 39 ساله فوت شدند و در چند روز گذشته فرد 38 ساله، دختر 13 ساله بر اثر بیماری کرونا فوت شدند.

فرماند آمل ادامه داد: وضعیت ما بحرانی و قرمز است و در وضعیت قرمز برخی محدودیت سازی ها الزامی خواهند بود، اجرای قوانین برای مردم شاید ایجاد دردسر باشد، اما لازم و ضروری است.

وی به بیش از 500 بیمار سرپایی در هر روز خبر داد و خاطرنشان کرد: نگرانی ما در حال حاضر افزایش ویزیت بیماران سرپایی است که در روز به 500 نفر می رسد و این اگر ادامه پیدا کند میزان بستری افزایش می یابد.

شریعت تصریح کرد: خستگی کادر درمان و تجهیزات بیمارستان ها وضعیت را سخت تر خواهد کرد، البته امادگی و پیش بینی بیمارستان صحرایی را هم کردیم، اما توقع ما این است همشهریان کمک کنند تا بتوانیم به خوبی از پیک چهارم عبور کنیم.

وی با تاکید اینکه شیوع کووید 19 در حال حاضر، ویرس جهش یافته است، اظهار کرد: هم سرعت درگیری این ویروس بالاست و هم سنین پایین را درگیر می کند، از شهروندان می خواهیم  اصول سه گانه را رعایت کنند، ماسک بزنند، فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند و از تجمع دوری کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 450386

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450386/بستری-290-بیمار-کرونایی-آمل-ویزیت-سرپایی-500-نفر-روز-رسید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com