تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۵۰۳۷۱
کاندیداتوری فردی که به دلیل تلاش برای تقلب در انتخابات به نیابت از اصلاح طلب‌ها و برای ضربه زدن به هاشمی رفسنجانی انفصال از خدمت گرفته اولین جوک انتخاباتی ۱۴۰۰ شد.
۰
plusresetminus
پدیده‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ با تاج‌زاده شروع شد/ ضرورت اصلاح قانون انتخابات
به گزارش بلاغ، در سال‌های گذشته و انتخابات های قبلی نیز شاهد بودیم که برخی افراد عجیب و غریب با ژست های مختلف که یا دچار اختلالات روانی بودند و یا برای دست انداختن انتخابات و سوژه شدن در رسانه ها اقدام به ثبت‌نام در انتخابات می‌کردند وارد این عرصه می شدند.
ظاهراً پدیده انتخاباتی ۱۴۰۰ از این دست که بتواند سوژه دست انداخته شدن توسط رسانه ها را فراهم کند مصطفی تاجزاده است؛ او در جریان برگزاری انتخابات مجلس ششم رئیس ستاد انتخابات کشور بود که به جرم تلاش برای دستکاری آرا با هدف حذف هاشمی رفسنجانی محکوم شد و انفصال از خدمت گرفت.
 
کاندیداتوری فردی که به دلیل تلاش برای تقلب در انتخابات به نیابت از اصلاح طلب‌ها و برای ضربه زدن به هاشمی رفسنجانی انفصال از خدمت گرفته اولین جوک انتخاباتی ۱۴۰۰ شد.


تاج‌زاده؛ نباید در انتخابات شرکت کنیم ولی من کاندیدا می شوم!

او که در جریان انتخابات سال 88 با طراحی اتاق فکر خائنین به کشور و ملت کلید واژه «تقلب در انتخابات» را کلید زد این روزها قصد ورود به رقابت های انتخاباتی را دارد. سوابق  و اظهارات این عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین نشان می دهد اساسا وی شورای نگهبان و نظارت آن را قبول ندارد، وی که در زمره محکومین به فتنه 88 و 78 سابقه حبس را در پرونده خود به یادگار گذاشته همواره بر تحریم انتخابات، عدم حضور اصلاح طلبان پای صندوق رای، عدم کاندیداتوری چهره های اصلاح طلب در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری تاکید کرده است.

او در جریان انتخابات ریاست جمهوری 92 گفته بود اصلاح طلبان نباید به هر قیمت در انتخابات شرکت کنند. وی حتی نسبت به اظهارات خاتمی لیدر جریان اصلاحات مبنی دعوت مردم به شرکت در انتخابات واکنش تندی نشان داده و گفت «دعوت محمد خاتمی از مردم برای شرکت در انتخابات ناامید کردن آنها از اصلاح طلبان است و کشور را به قهقرا خواهد برد»!

وی البته در حالی برای مردم نسخه پیچی می کند که اخبار حاکی از آن است که خود هیچ گاه دست از سر صندوق های رای در هیچ انتخاباتی برنداشته است.

وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 96 در حال که به حسن روحانی رای داده بود در اظهاراتی گفت: «هرگز از رای دادن به آقای روحانی پشیمان نیستم»! چرخش مواضع های مکرر تاجزاده نشان می دهد که او هم رای می دهد هم به انتخابات اعتقاد ندارد؛ هم پای صندوق رای حاضر می شود و هم صندوق های رای را تحریم می کند! شاید بتوان گفت او هم مردی دو هزار چهره در اردوگاه اصلاح طلبان است.

بوی کباب انتخابات به مشام می رسد

تاجزاده بارها در اظهارات مختلف مدعی شده که در ایران انتخابات مهندسی شده است و به همین خاطر حاضر نیست در هیچ انتخاباتی شرکت کند با این حال با چرخش 180 درجه ای مواضع قبلی خود این روزها در لبه تیغ اعتماد مردم در حال حرکت است تا حساسیت نظام و ملت را نسبت به عملکرد خود مورد آزمایش قرار دهد البته وی در فتنه 78 و فتنه 88 طعم سیلی بی اعتمادی ملت را چشیده و خوب می داند که برگ برنده ی ندارد و نه تنها حضورش در انتخابات بلکه شنیده شدن نام او لطیفه ای تلخ و باور نکردنی است.

اما اینکه او روزی نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرد و امروز با رافت اسلامی در حال جولان دادن سیاسی و اتهام زنی به این و آن ، سودای انتخابات  در سر دارد نشان می دهد که بوی کباب به مشامش خورده است شاید به دنبال امتیازگیری از برخی هم حزبی هایش در انتخابات پیش رو باشد به هر حال بویی که به مشامش رسیده بوی کباب نیست!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲