کسبه بازار طلای ساری با اعلام نارضایتی و زیان یک تا سه میلیونی برخی از واحدهای صنفی در پی سرقت دوربین‌های مداربسته توسط برخی سارقین طی روزهای تعطیل بازار از عدم امنیت لازم بازار گلایه کردند.
۰
plusresetminus
گلایه زرگرهای ساری از افزایش سرقت دوربین‌های مداربسته/امنیت، مطالبه کسبه از نیروی انتظامی
به گزارش بلاغ و به نقل از مازنداصناف؛ در پی اعلام رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای استان، صنف اتحادیه طلا و جواهر فروشان مرکز استان نیز در زمره صنوف فاقد مجاز فعالیت قرار گرفت و بدین ترتیب این بازار این روزها در تعطیلی کامل به سر می‌برد.
بنا بر تماس فعالان صنفی بازار طلای ساری با این پایگاه اطلاع رسانی، در پی تعطیلی بازار، سرقت دوربین‌های مداربسته واحدهای صنفی که در بیرون مغازه‌ها تعبیه شده است، به شدت افزایش پیدا کرده است.

 
         
 
زرگرها با اعلام نارضایتی و زیان یک تا سه میلیونی برخی از واحدهای صنفی در پی سرقت دوربین‌های مداربسته توسط برخی سارقین طی روزهای تعطیل بازار از عدم امنیت لازم بازار گلایه کردند.

کسبه بازار طلای ساری با اعلام اینکه پلیس بازار باید حافظ امنیت بازار به ویزه در این روزهای تعطیل کرونایی باشد؛ از نیروی انتظامی تقاضا کردند نسبت به فعال کردن گشت‌های انتظامی ویژه بازار اقدام کند.

      
 
گفتنی است در حالی که بیش از یک دهه گذشته بازارهای ساری به صورت منسجم توسط نیروهای انتظامی، گشت زنی و نظارت می‌شد اما طی یک دهه اخیر این حساسیت و عملکرد کمرنگ تر شده است و حتی تشکیل پلیس بازار نیز نتوانسته است مطالبه کسبه بازار را برآورده سازد.

این پایگاه خبری بر حسب رسالت رسانه‌ای خود این موضع را پیگیری و نتیجه در اسرع وقت متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷