کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

مبلغان از ظرفیت ماه رمضان برای تبلیغ و تبیین معارف قرآن کریم استفاده کنند

1 ارديبهشت 1400 ساعت 0:38

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: مبلغان باید از ظرفیت ماه مبارک رمضان و فضای مجازی برای تبلیغ و تبیین معارف قرآن کریم، اسلام ناب و اهل بیت (ع) بهره برداری کنند.


حجت‌الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی ، ترویج سبک زندگی اسلامی و امربه معروف و نهی از منکر ، اظهار کرد: سلامت جسم و روح یکی از مهم ترین برکات این ماه عزیز است و عبودیت و معنویت مهم ترین ابزار برای رسیدن به این سلامت جسم و روح در ماه مبارک است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به برنامه ریزی و هزینه های هنگفت دشمنان برای تهی کردن باوردینی و اعتقادی جوانان ، نوجوانان و مسلمانان ، بیان کرد: تقویت و ترویج معارف دینی ، اسلامی و تقوای فردی و اجتماعی مهم ترین ابزار برای مقابله با این دشمنی هاست.

وی تصریح کرد: مبلیغن در این ماه عزیز باید از ظرفیت ماه مبارک و فضای مجازی برای تبلیغ و تبیین معارف قرآن کریم، اسلام ناب و اهل بیت (ع) بهره‌برداری کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بهترین اعمال در این ماه این است که مواظب باشیم گناه نکنیم، گفت: گناه بدترین و خطرناک‌ترین اعمال است یعنی بهترین کار در این ماه مبارک ترک گناه است. تمرین کنیم برای آن که گناه نکنیم؛ گناهان آثار بدی در زندگی دنیا و جسم و روحمان و در خانواده مان باقی می‌گذارد؛ اگر می‌خواهیم عاقبت بخیر شویم باید از گناه پرهیز کنیم.

حجت الاسلام شکریان‌امیری ادامه داد: تا جایی که امکان دارد در خانه هایمان قرآن بخوانیم؛ فضای خانه با خواندن قرآن معطر می‌شود و ملائکه نازل می‌شوند. خواندن قرآن برکات عجیبی دارد و در زندگی تاثیر شگفتی می‌گذارد.

وی با بیان اینکه لحظات ماه ضیافت الهی تمرینی برای درک فضائل معنوی و رسیدن به حقیقت خلیفه الله بودن انسان است، افزود: باید تلاش کنیم در لحظات معنوی ماه مبارک رمضان هر چه بیشتر از فضیلت‌های معنوی خان رحمت الهی بهره مند شویم، در غیر این صورت ضرری متحمل شده ایم که شاید جبران ناپذیر باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران ماه رمضان را بهترین فرصت و موقعیت برای کسب صفات اخلاقی از جمله کرامت دانست و گفت: در این ماه پر فیض انسان به تقوا نزدیک‌تر و زمینه برای حصول ملکه تقوا مهیاتر است.

 انتهای پیام/


کد مطلب: 450336

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/450336/مبلغان-ظرفیت-ماه-رمضان-تبلیغ-تبیین-معارف-قرآن-کریم-استفاده-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com