تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۴۵۰۲۹۱
فرماندار سوادکوه از ثبت نام۵۳۶ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 536 نفر برای عضویت در شورای شهر‌ و روستا‌های سوادکوه
به گزارش بلاغ، عین‌الله طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تعداد ثبت نام کنندگان برای عضویت در شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های سوادکوه اظهار کرد: تعداد ۵۳۶ نفر برای عضویت در شورای اسلامی شهر‌ها و روستا‌های شهرستان سوادکوه ثبت‌نام کردند.

وی افزود: ۷۱ نفر برای عضویت در شورای شهر و ۴۶۵ نفر برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان سوادکوه ثبت‌نام کردند.

فرماندار شهرستان سوادکوه به ثبت‌نام چهار زن در شوراهای اسلامی شهرهای  این شهرستان خاطرنشان کرد: ۲۸ نفر در شهر پل‌سفید شامل دو زن و ۲۶ مرد، ۲۸ نفر در شهر زیراب شامل یک زن و ۲۷ مرد و در شهر آلاشت هم ۱۵ نفر شامل یک زن و ۱۴ مردم ثبت‌نام کردند.

این مسئول افزود:در دوره پنجم شورای شهر تعداد ۸۲ نفر ثبت‌نام کردند که در این دوره شاهد کاهش ثبت‌نام‌کنندگان در این دوره هستیم و در دوره پنجم شورای روستا‌های شهرستان سوادکوه تعداد ۴۲۲ نفر ثبت‌نام کرده بودند که در این دوره شاهد افزایش تعداد ثبت‌نام کنندگان بودیم.

طالبی خاطرنشان کرد: برای تعداد ۷۰ روستا بالای ۲۰ خانوار شرایط برگزاری انتخابات شورا را دارند، تعداد اعضای شورای شهر‌های شهرستان سوادکوه ۵ نفر و برای روستا‌های سوادکوه، ۳ نفر هستند.

فرماندار شهرستان سوادکوه در پایان اظهار کرد: بیشترین تعداد ثبت‌نامی روستاهای بخش مرکزی و زیراب مربوط به ورسک با ۱۵ ثبت‌نام و روستای پاشاکلا با ۱۰ ثبت‌نام بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان در شورای روستا‌ها داشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰