پیام تسلیت فرمانده سپاه کربلا به مناسبت عروج شهادت گونه سردار حجازی:

سردار حجازی عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد

تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۵۰۲۵۴
فرمانده سپاه کربلا گفت:سردار حجازی،جانباز مجاهد و با اخلاص و جان برکف، عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد.
۰
plusresetminus
سردار حجازی عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد
به گزارش بلاغ، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در پی عرج شهادت گونه سردار حجازی پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
 

بسم الله الرحمن الرحیم

پاسدار دلاور و رشید اسلام سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از عمری مجاهدت درراه اسلام ناب محمدی، به قافله همرزمان شهیدش پیوست و ما را داغدار فقدان خود کرد.

این جانباز مجاهد و با اخلاص و جان برکف، عمر خود را وقف آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی کرد و در عرصه‌های مختلف از دوران هشت سال دفاع مقدس تا جبهه‌های مقاومت نقشی ماندگار و بی بدیل داشت.

سردار حجازی همرزم و همراه شهیدعزیز حاج قاسم سلیمانی در پاسداری از اسلام و ولایت در زمره فرماندهان شاخص انقلابی و ولایتمدار بود که در میدان‌های خدمتگزاری صادقانه به میهن اسلامی گنجینه ارزشمندی برای جبهه انقلاب به شمار می‌آمد.

اینجانب فقدان این فرمانده شجاع و مخلص را به فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و به همه فرماندهان و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و آحاد پاسداران، به ویژه به خانواده معزز وی تسلیت عرض نموده و از خدای متعال درماه ضیافت الهی، رحمت واسعه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و صبر و اجر جزیل برای خانواده مکرم ایشان مسئلت دارم.
 
انتهای یپام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴