تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۴۵۰۲۳۶
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از تسنیم، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره علت عروج سردار حجازی گفت‌: علت اصلی شهادت سردار حجازی، عوارض شیمیایی از زمان جنگ بود. ایشان چند ماه قبل مبتلا به بیماری کرونا شد و بهبود یافت.

وی با بیان اینکه کمیسیونی که دیروز در بیمارستان بقیه‌الله شکل گرفت، عامل شهادت را همان عوارض شیمیایی معرفی کرد، گفت: این کمیته ایشان را به عنوان جانباز شهید معرفی کرده است.
سخنگوی سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها به واسطه ٨ سال عملکرد سردار حجازی در کنار حاج‌قاسم، اهمیت ایشان را خوبی می‌دانستند و سال‌ها دنبال ترور ایشان بودند، تصریح کرد: گردش کار برای ارتقای درجه سردار حجازی در حال انجام است.
روابط عمومی کل سپاه شب گذشته در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار حجازی خبر داد و نوشت: سردار عالیقدر و جانباز سرافراز سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین‌زاده‌حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر و مخلصانه در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و خدمت به نظام و میهن اسلامی بر اثر عارضه قلبی به درجه رفیع  شهادت نائل آمد و به خیل عظیم شهیدان پیوست.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴