مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

برخی‌ها از امتیاز دادن به آمریکا خوشحال هستند

تاریخ انتشارشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۵۰۱۴۸
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی از افراد هستند از اینکه به آمریکا امتیازاتی دادند خوشحال هستند، گفت:خدا میداند نهان شما و آشکار این افراد چه قرار گرفته و چه برنامه ریزی کردند
۰
plusresetminus
برخی‌ها از امتیاز دادن به آمریکا خوشحال هستند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام تسخیری در برنامه نهضت روشنگری در جمع کارکنان ناحیه تنکابن ضمن توجه به ماه مبارک رمضان و استفاده از فرصت‌های این ماه خصوصاً شب قدر به بیان تفسیر آیات ابتدایی سوره ممتحنه که خطاب به مؤمنان و خواص جامعه می‌باشد گفت:مؤمن غیر از مسلمان است. مسلمان کسی است که شهادتین گفته، ولی مؤمن کسی است که عمل او مطابق با ایمان وآیات وجودی او برخاسته باشد.

تسخیری با بیان اینکه مؤمن مراتب ودرجاتی دارد، افزود: مومنان متفاوت ازهمدیگر می‌باشند یک مؤمن کسی است که در وسط میدان قرار میگیرد نه گوشه نشین باشد و تماشاکند در این آیه می‌فرماید دشمنان من وخود را دوست برای خود نگیرید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا ادامه داد: خیلی‌ها ادعا می‌کنند انقلابی هستیم و برای انقلاب چه کردیم، اما خدا می‌فرماید این مدعیان ایمان، این آمریکا که دشمن من وشماست را دوست نگیرید. آمریکا نگران ایران هسته‌ای نیست بلکه نگران انقلاب اسلامی و تفکر انقلابی است.

تسخیری با تصریح بر اینکه مشکل امروز آمریکا ایران هسته‌ای و موشکی نیست بلکه ایران موشکی را پذیرفته اند بلکه ترس از انتقال این نوع مدل حکومتی دارند که در منطقه  شکل بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز عربستان شمشیر را به نیابت از غرب درآورد و فعالیت گسترده‌ای در منطقه انجام میدهد با توجه به آیه مبارکه این‌ها دشمن خدا و مؤمنین هستند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به اینکه دشمن طرح دوستی میریزند و از تحریم‌ها استفاده ابزاری می‌نمایند، اضافه کرد:خدای متعال در قران میفرماید دشمن در برابر تفکری که دارید سخت ایستاده است. دشمن با خاک انقلاب اسلامی کار ندارد بلکه با اندیشه انقلاب اسلامی سرجنگ دارد.

تسخیری با بیان اینکه دشمن فشار می‌آورد تا شما دست از تفکر انقلاب اسلامی دست بردارید، تاکید کرد: آمریکا هیچوقت دوست ما نمی شود مگر اینکه همه ارزش‌ها، فرهنگ، اقتصاد و مدل حکومت را وابسته به آمریکا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه برخی از افراد هستند از اینکه به آمریکا امتیازاتی دادند خوشحال هستند، گفت: خدا میداند نهان شما و آشکار این افراد چه قرار گرفته و چه برنامه ریزی کردند، اما خدا آنچه را به صورت مخفی بسته اند را میداند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴