تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۴۵۰۰۶۳
فرماندار آمل با اعلام وضعیت اضطراری کرونا گفت: 10 تالار با هماهنگی و پیگیری ستاد مقابله با ویروس کرونا و دستور دستگاه قضا پلمب شد.
۰
plusresetminus
آمل در وضعیت اضطراری کرونا/ 10 تالار پذیرایی پلمب شدند
به گزارش بلاغ، آمل که در اواخر سال گذشته تعداد بیماران بستری به زیر سه رقمی رسیده بود، در کمتر از یک ماه با سونامی موج چهارم کرونا روبه رو شده است، بیماران بستری به شدت افزایش یافته است و روز به روز تعداد بیماران به سرعت رنگ بندی را به سمت قرمز برده است، و استان را در وضعیت بحران قرار داده است.

آمل در وضعیت اضطرار و بحرانی كرونا قرار گرفته این را علیرضا شریعت فرماندار ویژه آمل گفت، هرچند مقصر اصلی این بحران تصمیمات ستاد کرونایی کشور در ازاد کردن ورودی راهها و مسافران است، اما این روزها نباید به دنبال مقصر گشت، باید همه در حد خودمان برای جلوگیری از این بحران استین ها را بالا بزنیم.

علیرضا شریعت فرماندار ویژه آمل گفت: از کادر درمان و همه مردم شریف و خیرین تشکر کرده و ضمن هشدار به وضعیت موجود از مردم خواست نهایت همکاری را در رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند چرا که این بیماری به شدت رو به افزایش است .

وی تصریح کرد: طبق آخرین دستورات ستاد ملی کرونا نیروی انتظامی , اداره صمت و بهداشت درمان در صورت مشاهده تخلف از سوی واحد کسبی میتوانند آن را بدون دستور مراجع قضایی پلمپ کرده و بعد پرونده را به مراجع قضایی تحویل دهند.
قفل کرونا بر در تالارهای پذیرایی
                                                                                            شریعت پلمب 10 تالار با هماهنگی و پیگیری ستاد مقابله با ویروس کرونا و دستور دستگاه قضا خبر داد و افزود: با برگزار کنندگان مراسمات عروسی برخورد قضایی صورت گرفت، واحدهایی که اقدام به برگزاری هرگونه مراسم و مجالس در تالار کنند، پلمپ خواهند شد.

وی اظهار کرد: بی‌توجهی برخی از شهروندان نسبت به وضعیت قرمز کرونا در شهرستان  سبب شد تا 10واحد تالار به دلیل برگزاری مراسم در همچین شرایطی با هماهنگی دادستانی تعطیل و پلمپ شود.                                                                                            
فرماندار آمل با تأکید بر اینکه سلامت مردم بسیار با اهمیت است، تصریح کرد: نیاز است نسبت به رعایت پروتکل‌های اجتماعی و بهداشتی همچنین مصوبات ستاد مبارزه با کرونا اهتمام بیشتری داشته باشیم تا با رعایت فاصله اجتماعی و نکات بهداشتی مردم کمتر آسیب ببینند.

رمضانی رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل نیز با بیان اینکه میزان بستری در  موج چهارم کرونا در آمل نسبت به گذشته به شدت افزایش یافته است، عنوان کرد: اگر همین روال افزایشی ادامه یابد قطعا تیم بهداشت و درمان با چالش جدی رو به رو شده و عملا در بیمارستان ها دیگر امکان پذیرش بیمار وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد :تعداد  کادر بهداشت و درمان نسبت به اوایل شیوع بیماری کاهش یافته چرا که بسیاری از پزشکان و پرستاران از لحاظ روحی بعد از این مدت مبارزه بی وقفه  خسته هستند.

 رمضانی در پایان خاطرنشان کرد:ضمن هشدار به وضعیت موجود  از مردم خواست نهایت همکاری را در رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی داشته باشند؛ چرا که این بیماری به شدت رو به افزایش است.

روسای بیمارستانها نیز هرکدام به نیازهای خود در بیمارستان اشاره کرده و از خیرین درخواست کمک برای تهیه کپسول اکسیژن و لباس مخصوص برای بخش کرونا را داشتند و به دلیل کمبود نیروی انسانی در بخش خدمات و کادر متخصص در صورت تمایل دعوت به همکاری کردند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴