تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۲
کد مطلب : ۴۵۰۰۴۲
هشتگ‌های «جانبازبابلسری» و «خاک پای جانبازانیم» توسط کاربران شبکه اجتماعی مازندران در جمع داغ‌های توییتر فارسی قرار گرفت.
۰
plusresetminus
دلجویی مجازی از جانباز بابلسری در جمع داغ‌های توییتر فارسی
به گزارش بلاغ، یکی از جانبازان ۷۰ درصد قطع نخاع بابلسری که برای ایجاد رمپ مقابل منزل خود به شهرداری درخواست داده ولی اقدامی در این خصوص صورت نگرفت، خود اقدام به ایجاد رمپ می‌کند که پس از تماس یکی از همسایگان با پلیس ۱۱۰، یکی از مامورین نیروی انتظامی در صحنه حاضر شده و متاسفانه با برخورد نامناسب مامور نیروی انتظامی که به صورت زد و خورد بوده و فیلم‌برداری توسط حضار در صحنه، این خبر در شبکه‌های اجتماعی ویرال شد.

پس از این موضوع بلافاصله مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری از دولتی و لشکری در منزل این جانباز حاضر شده و از وی عذرخواهی نمودند. مامور خاطی نیز با حضور در منزل این جانباز، از وی عذرخواهی کرده که این جانباز سرافراز با رافت اسلامی از مامور خاطی گذشت کرد.

متاسفانه از روز پس از این واقعه با ورود شبکه‌های معاند و منافقین، خبر هتک حرمت جانباز بابلسری به شبکه‌های ماهواره‌ای کشیده شد و بستری برای زیرسوال بردن نظام و نه گفتن به حضور در انتخابات فراهم گردید.

کاربران شبکه های اجتماعی مازندران در توییتر نیز در جهت  تاکید بر حفظ حرمت جانبازان ، نشان دادن تفاوت مسئولان جمهوری اسلامی در پذیرش خطا نسبت به مسئولان غربی (موضوع جورج فلوید) و همینطور  انتشار تصاویر و فیلم‌های مسئولان کشوری و لشکری در دلجویی از جانباز بابلسری دو هشتگ  #جانبازبابلسری #خاک_پای_جانبازانیم در جمع داغ‌های توییتر فارسی قرار گرفت و جزو 3 هشتگ برتر توییتر فارسی شده است.

در ادامه تنها تعدادی از این واکنش‌ها را مشاهده می‌کنید:
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴