کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی اعلام کرد

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

24 فروردين 1400 ساعت 23:12

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، از توقیف خودروی کامیون حامل ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.


به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر،حمیدرضا فرهودی گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که توسط راننده خودرو از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرهودی گفت: پس از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف ۷ کیلو گرم تریاک و دستگیری عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

فرهودی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور اصلی سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی حامل مواد مخدر را در حین تردد در این محور شناسایی و در اقدامی عملیاتی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت:ماموران در بازرسی از خودرو‌ی موراد نظر ۷ کیلو گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرهودی در پایان از تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


کد مطلب: 449977

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449977/کشف-۵-تن-چوب-قاچاق-سوادکوه-شمالی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com