فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی اعلام کرد

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۲
کد مطلب : ۴۴۹۹۷۷
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، از توقیف خودروی کامیون حامل ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی
به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر،حمیدرضا فرهودی گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که توسط راننده خودرو از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرهودی گفت: پس از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف ۷ کیلو گرم تریاک و دستگیری عامل افیونی در این شهرستان خبر داد.

فرهودی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک قاچاقچی مواد مخدر از طریق محور اصلی سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، خودروی حامل مواد مخدر را در حین تردد در این محور شناسایی و در اقدامی عملیاتی آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت:ماموران در بازرسی از خودرو‌ی موراد نظر ۷ کیلو گرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

فرهودی در پایان از تشکیل پرونده قضائی و معرفی متهم به مرجع قضائی خبر داد و افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت سوداگران مرگ مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴