آخرین وضعیت تولید مرغ در آستانه ماه رمضان؛

کمبودی در تامین مرغ نداریم/ بازار آرام مرغ در آستانه ماه رمضان

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۴۹۹۶۳
نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، گفت: شاید طی هفته‌های گذشته و بدنبال کمبود عرضه و مشاهده صف‌های طولانی، نگران بازار مرغ در ماه مبارک رمضان بودیم اما در شرایط کنونی، بازار آرام و عرضه هم مطلوب است.
۰
plusresetminus
کمبودی در تامین مرغ نداریم/ بازار آرام مرغ در آستانه ماه رمضان
علی اصغر ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت بازار مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان می‌گوید: خوشبختانه فعلا کمبودی در بازار وجود ندارد.

وی افزود: شاید طی هفته‌های گذشته و بدنبال کمبود عرضه و مشاهده صف‌های طولانی، نگران بازار مرغ در ماه مبارک رمضان بودیم اما در شرایط کنونی، بازار آرام و عرضه هم مطلوب است.

نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر در تمامی مراکز عرضه مرغ دولتی با نرخ مصوب 24 هزار و 900 تومان در دسترس مردم قرار دارد.

ایمانی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص نرخ فروش مرغ‌های آزاد در بازار گفت: هر چند به طور قطعی نمی‌توان گفت که مرغ با قیمت آزاد در بازار وجود ندارد اما به نسبت چند هفته اخیر، تفاوت چندانی با نرخ مصوب ندارد و در نهایت با قیمت 26 تا 27 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش 25 درصدی قیمت مصوب از 20 هزار و 400 تومان به 24 هزار و 900 تومان فعلی تا چه میزان تقاضای اقشار کم درآمد برای خرید پوست و پای مرغ افزایش یافته است؛ اذعان کرد: به هر حال هستند خانواده‌های کم بضاعتی که اندک شمارند اما تقاضای خرید پوست مرغ را دارند اما در خصوص پای مرغ با توجه به خاصیت درمانی آن و از سویی دیگر تقاضای خرید خانوارهای کم درآمد، طبعا تقاضا خیلی بیشتر است.

نائب رئیس اتحادیه مرغ و تخم مرغ مرکز مازندران، گفت: قیمت هر کیلو پوست مرغ بین 4 تا 5 هزار تومان و پای مرغ 11 تا 12 هزار تومان است.

به گفته ایمانی، قیمت هر شانه تخم مرغ هم از 32 هزار تومان تجاوز نمی‌کند و بازار این روزهای تخم مرغ هم آرام است.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما