تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۴۹۹۶۲
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان مازندران از آغاز طرح نظارتی « ضیافت» ویژه ماه رمضان در استان مازندران خبر داد و گفت: با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو، به شدت و باقاطعیت برخورد می‌شود.
۰
plusresetminus
آغاز طرح نظارتی «ضیافت»در مازندران/با هرگونه تخلف به شدت برخورد می‌کنیم
به گزارش بلاغ، یدالله ملکی طی گفت‌وگویی از آغاز طرح نظارتی  گشت‌های مشترک این اداره کل تحت عنوان « طرح ضیافت» در استان مازندران خبر داد.
 
وی افزود: این طرح، همزمان به صورت متمرکز در سراسر کشور در جهت نظارت هر چه بیشتر و بهتر بر عملکرد اصناف عرضه کننده کالاهای ضروری و مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، خاطرنشان کرد: نظارت بر عرضه و فروش مواد پروتئینی، گوشت قرمز، لبنیات، قندو شکر، برنج، روغن، خرما، زولبیا وبامیه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در این ماه پر فضیلت از جمله مهم‌ترین برنامه‌های ابلاغ شده به شعب سیار است.
 
ملکی تصریح کرد: با هرگونه سوء استفاده احتمالی برخی افراد سودجو در این خصوص در چار چوب قوانین و مقررات به شدت و باقاطعیت برخورد  می‌شود.
 
وی با هشدار به صنوف مبنی بر رعایت موازین شرعی و قانونی در ماه مبارک رمضان، از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را  به سامانه 135 تعزیرات حکومتی ویا شماره 124 در میان گذاشته تا در اسرع وقت اقدامات مقتضی صورت گیرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴