تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد مطلب : ۴۴۹۹۲۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران خبر داد و گفت: بیش از 2 هزار تن اقلام اساسی ویژه ماه رمضان در استان توزیع می‌شود.
۰
plusresetminus
اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در مازندران/ 2 هزار تن کالای اساسی توزیع می‌شود
به گزارش بلاغ، حسینقلی قوانلو طی گفت‌وگویی اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در سراسر استان مازندران اجرا خواهد شد.
 
وی افزود: این طرح به منظور جلوگیری از کمبود و نوسانات قیمت‌ها به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما و شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در سراسر استان اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صمت مازندران با اشاره به اینکه در این طرح واحدهای تولیدی – توزیعی و خدماتی مورد تشدید رصد بازرسان این سازمان قرار خواهند گرفت؛ از اختصاص بیش از دو هزار تن اقلام اساسی و توزیع آن در ایام ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

قوانلو بیان کرد: یک‌هزار تن شکر بسته بندی شده یک کیلویی با قیمت 8700 تومان ، 150 تن گوشت منجمد و 925 تن روغن در این ایام توزیع خواهد شد.

وی با یادآوری لزوم رعایت قوانین صنفی از سوی واحد های صنفی، تصریح کرد: با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از عموم شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تقلب، گران‌فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و سایر تخلفات رایج صنفی، مراتب را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir اعلام کنند.

 انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴