تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۴۹۹۱۱
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از فارس، وی هم‌اکنون فعالیت‌های خود را در قرنطینه خانگی انجام می‌دهد و حال عمومی‌‎اش مساعد است.
پایگاه خبری آیت الله سید احمد علم الهدی ضمن تائید این خبر نوشت که وی هم اینک در قرنطینه به سر می برد و فعالیت های خود را در قرنطینه خانگی انجام می دهد. بنابر این گزارش، علائم و عوارض خاصی از بیماری آیت الله علم الهدی مشاهده نمی شود و حال عمومی امام جمعه مشهد مساعد است.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته مشهد در حرم مطهر رضوی با انتقاد از برخی شبهه افکنی های خرافی در باب اینکه کسی در محضر امام رضا (ع) مریض نمی شود و نیازی به رعایت پروتکل های بهداشتی در حرم رضوی نیست، گفته بود: همانطور که اگر کسی در حرم بول کند حرم نجس می شود و باید پاک شود، اگر شخص ناقلی در حرم ضریح را ببوسد، موجب انتشار ویروس می شود، پس لازم است در حرم و اماکن متبرکه نیز همه پروتکل های بهداشتی رعایت شود.
وی افزود: شکی در این نیست که زیارت امام رضا (ع) شفابخش است و آن بزرگوار ولایت مطلقه دارند، اما عنایت ایشان به جریان غیرمعقول تعلق نمی گیرد مثل این است که کسی خود را از پشت بام حضرت به پایین پرت کرده و انتظار داشته باشد که حضرت وی را نگه دارد، نه خیر اینطور نیست به زمین می افتد و استخوانش هم خرد می شود و چنین حرکت های غیرمعقولی مشمول کرامت ائمه قرار نمی گیرد.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴