تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۷
کد مطلب : ۴۴۹۸۷۹
فرمانده انتظامی استان مازندران از آزادسازی 11 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.
۰
plusresetminus
آزادسازی 220 میلیارد ریالی اراضی کشاورزی در محمودآباد
به گزارش بلاغ، مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از آزادسازی 11 هزار متر از اراضی کشاورزی به ارزشی بالغ بر 220 میلیارد ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

وی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی و انجام ساخت و ساز در بخش قابل توجهی از زمین‌های کشاورزی محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با همکاری نمایندگان جهاد کشاورزی، زمین‌های مورد نظر را شناسایی و در اقدامی عملیاتی دیوارکشی‌ها و ساختمان‌های احداث شده در این زمین‌ها تخریب شد.

میرزایی تصریح کرد: در این عملیات 11 هزار متر از اراضی کشاورزی که به تصرف زمین خواران در آمده بود، رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

وی ارزش زمین‌های رها سازی شده از چنگ زمین خواران را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 220 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط 6 پرونده قضائی تشکیل و در اختیار مرجع قضائی گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه تجاوز به اراضی ملی و کشاورزی تجاوز به حقوق همه مردم به ویژه نسل آینده این کشور است، تاکید کرد: هرگونه تصرف و ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی موجب اخلال در خودکفایی کشور در بخش کشاورزی و رواج بیکاری در جامعه خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سودهای کلان اقدام به تصرف، تفکیک و فروش زمین و منابع طبیعی می کنند، از مردم خواست تا قبل از خريد و یا اقدام به ساخت و ساز حتما از مراجع قانونی آن اقدام کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴