تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۴۹۷۱۲
بلاغ نیوز : بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ‌نیوز به نقل از فارس، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص توافقات دیدار با وزیر دفاع جمهوری تاجیکستان اظهار داشت: با آغاز فصل بهار میزبان وزیر دفاع کشور دوست و همسایه جمهوری تاجیکستان بودیم؛ که در این سفر پایه‌های توسعه روابط نظامی دو کشور گذاشته شد.
وی افزود: همچنین مقرر شد تا گروه کاری مشترکی بین نیروهای مسلح دو کشور ایجاد شود و این کارگروه آینده روابط نظامی و دفاعی را ترسیم و برنامه ریزی کند.
سرلشکر باقری ادامه داد: وزیر دفاع تاجیکستان با هیئت همراه از مجموعه‌های صنایع دفاعی کشور ما بازدید داشتند و در نشست امروز هم درباره گروه‌های کاری مختلف در حوزه نظامی از جمله همکاری‌های آموزشی و ... مذاکره شد.
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قطعا همکاری نیروهای مسلح ایران و تاجیکستان در ارتقای امنیت و ثبات در منطقه و توسعه نیروهای مسلح تاجیکستان و استفاده از تجارب دو کشور تاثیر مثبتی خواهد داشت و این سفر سرآغاز توسعه روابط نظامی و دفاعی بین دو کشور است.
وی با اشاره به اشتراکات فرهنگی دو کشور گفت: کشور تاجیکستان فارس زبان و دارای فرهنگ تاریخ و دین مشترکی با کشور ما است و بهار طبیعت با بهار توسعه نظامی دو کشور همراه خواهد بود.






*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴