تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
کد مطلب : ۴۴۹۶۸۸
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: از مشکلات فرهنگی همین چند صدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی است که باید در این زمینه وحدت رویه وجود داشته باشد.
۰
plusresetminus
چندصدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی آسیب‌زا است/ضرورت حفظ وحدت حول محور ولایت
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره ۴۳۵ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن قاسمی طوسی - مصلی امام خمینی (ره) نکا بر ضرورت بازشناسی سیره شهدا و حفظ وحدت حول محور ولایت تاکید کرد.

وی بیان کرد: حفظ سرمایه ها و دستاوردهای شهیدان در گرو شناساندن آنان به نسل های بعد و همچنین وحدت حول محور حق یعنی ولایت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: ویژگی‌ها و سیره شهیدان را در قالب مستند، فیلم و آثار ماندگار تبیین و منتقل کنیم.

این مسئول ادامه داد: شهید طوسی افتخار ملی است و بازشناساندن ویژگی‌های شهیدان وظیفه ما است.

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: دغدغه نماز اول وقت، احترام به والدین از ویژگی‌های شهید طوسی بوده و این نشان می‌دهد شهید همانند یک مکتب و آیه‌های قرآن است.

وی گفت: برخی از مدیران لایق ولی یک سری هم نالایق، حرام خوار، اختلاس‌گر، اهل رانت و فساد آبروی ملت و مملکت را بردند، شورای به اصطلاح اسلامی بعضی از شهرها در همین استان و برخی از نمایندگان مجلس و روسای جمهور آبروی مملکت را بردند از این رو در انتخابات مسئولیت ما سنگین است و پیام شهدا، حضور پای صندوق های رای و انتخاب فرد اصلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: وحدت حول محور حق و ولایت از ویژگی‌های شهیدان بوده است و باید وحدت و انسجام داشت.

امام جمعه ساری تصریح کرد: مقابل منافقان نباید دوصدایی و دودستگی داشته باشیم و همه باید یک صدا و یک نگاه داشته باشیم زیرا چندصدایی ها به شدت آسیب زا است.

این مسئول ادامه داد: از مشکلات فرهنگی همین چند صدایی در برخورد با ابتذال‌های فرهنگی است که باید در این زمینه وحدت رویه وجود داشته باشد.

محمدی لائینی گفت: در رابطه با برجام هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری آمریکا باید تمام تحریم‌ها را بردارد و راستی آزمایی شود اما متأسفانه دیده می شود چندگونه این فرمایشات را تفسیر و تبصره زده‌اند در حالی که همه باید یک دست و یک صدا باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴