تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
کد مطلب : ۴۴۹۶۷۱
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبردار 40 میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.
۰
plusresetminus
انهدام یک باند کلاهبرداری خانوادگی در مازندران/اعتراف متهمان به کلاهبرداری 40 میلیاردی از مالباختگان
به گزارش بلاغ، مرتضی میرزایی طی گفت‌وگویی از کشف کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی در شهرستان آمل خبر داد.

وی افزود: در ارجاع چندین مورد مرجوعه قضائی و دریافت شکایت از سوی شهروندان آملی مبنی بر کلاهبرداری از آنان هنگام فروش کالا از طریق سایت‌های شیپور و دیوار، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطرنشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه یک باند 4 نفره از اعضای یک خانواده که اقدام به کلاهبرداری از مردم و فروشگاه‌های بزرگ در شهرستان آمل و شهرستان‌های همجوار می‌کردند را شناسایی کردند.

میرزایی تصریح کرد: متهمان که از طریق سایت‌های شیپور و دیوار طعمه‌های خود را انتخاب و پس از خرید کالا از آنان با استفاده از نرم افزارهای جعلی رسیدساز اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کردند، پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر شدند.

وی با بیان این که تاکنون 80 نفر از مالباختگان از این افراد طرح شکایت کرده‌اند، بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به کلاهبرداری 40 میلیارد ریالی از شهروندان اعتراف کرده‌اند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند، به مردم توصیه کرد: برای اطمینان از هرگونه واریز و یا برداشت وجه از حساب بانکی خود حتما سامانه پیامکی حساب‌های خود را فعال  و در هنگام انجام هرگونه معاملات تجاری، از اعتماد به افراد خودداری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴