تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۴۹۶۵۸
رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای مازندران گفت: نسبت به در دوره پنجم انتخابات شوراها آمار ثبت نام‌ها افزایش یافته و ۵۴ درصد برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی کرده‌اند که این اتفاق می تواند زمینه حضور افراد توانمند را فراهم آورد.
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 1400 داوطلب در انتخابات شوراهای شهر مازندران
مهدی سعادتی بیشه سری در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: در استان مازندران ثبت نام داوطلبان شوراها در دو مرحله صورت گرفت که 1400 نفر در بخش شوراهای شهر ثبت نام کردند و از روز 16 فروردین ماه نیز نام نویسی شوراهای روستا آغاز شده است.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان مازندران ادامه داد: با توجه به وجود کثرت روستاها در استان  پیشبینی می کنیم تا روز پایانی ثبت نام ها بیش از 15 هزار نفر برای حضور در انتخابات شوراهای روستا نام نویسی کنند.

وی افزود: با توجه به حجم گسترده کاری هیئت عالی نظارت بر انتخابات استان مازندران هماهنگی های لازم با هیئت های اجرایی و نظارت،نهاد های ذیر ربط مانند استانداری و فرمانداری ها صورت گرفته است.

سعادتی بیشه سری عنوان کرد: در این مدت جلساتی را با مراجع شش گانه، هیئت شورای نگهبان به منظور بهره گیری از نظرات و استفاده از تجارب آن ها برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات شوراها در استان داشتیم.

وی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی،تشکیل هیئت های نظارت و ارزیابی سطح آمادگی هیئت های اجرایی، فرمانداران و بخشداران از دیگر اقدامات هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراها استان مازندران بوده است.  

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان مازندران عنوان کرد: تشکیل کارگروه های تخصصی و ارائه مشاوره به داوطلبان و آشنایی آن ها با قوانین، اطلاع رسانی از طریق صداوسیما از مهم ترین کارهایی بوده که انجام گرفته است.

سعادتی بیشه سری تصریح کرد: امیدواریم که با حساسیت و توجه ویژه به استعلامات در احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها در سال 1400 بدون تکرار مشکلات قبلی و در کمال صحت و سلامت برگزار کنیم.

وی تاکید کرد : هیئت عالی انتخابات نظارت بر شورای استان مازندران به منظور فراهم کردن زمینه حضور نیروهای تخصصی،کارآمد،توامند،پاکدست بر اساس نظر مراجع قانونی عمل خواهد کرد و هیئت های اجرایی با پیروی از این روند از نفوذ مفسدان اخلاقی،اقتصادی و سیاسی به نهاد مقدس شوراها جلوگیری خواهند کرد.       

وی در ادامه درباره تمهیدات اندیشیده شده برای رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری انتخابات شوراهای استان مازندران گفت: به منظور پیشگیری از تجمع در شعب اخذ آرا تفاهم نامه ای را با هیئت نظارت شورای نگهبان و هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مجلس شورای اسلامی منعقد شده تا با کمترین تجمع انتخابات برگزار شود.

سعادتی بیشه سری درباره میزان استقبال مردم استان مازندران در ثبت نام ها بیان کرد: نسبت به در دوره پنجم آمار ثبت نام ها افزایش یافته و 54 درصد برای شرکت در انتخابات شوراها نام نویسی کرده‌اند که این اتفاق می تواند زمینه حضور افراد توانمند را فراهم آورد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
عملیات وعده صادق غرورآفرین و مقتدرانه بود
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۸
اقدامات سپاه مایه سربلندی ملت ایران شده است
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴