کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

افسارگسیختگی کرونا در مازندران؛

تعداد بستری بیماران کرونایی 4 رقمی شد

17 فروردين 1400 ساعت 19:49

شبانه روز گذشته با ابتلای ۲۲۸ مازندرانی به کرونا شمار بیماران بستری در مراکز درمانی به هزار و ۴۷ تن رسید.


به گزارش بلاغ، بیمار تازه مبتلا به کرونا ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند.

همچنین در این مدت ۱۷۳بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل مرخص شدند و ۲۰۰ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

هم اکنون ۱۰۴۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی استان مازندران بستری هستند.

شبانه روز گذشته ۷ هم استانی بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی مازندران جان باختند.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۶بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۴۲نفر ترخیص شدند.

موسوی افزود: اکنون ۸۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

وی با اشاره به جان باختن ۷ نفر در ۲۴ساعت گذشته، گفت: ۱۶۶ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان بستری هستند.
 
موسوی با بیان اینکه این هفته می‌تواند برای وضعیت ویروس کرونا در مازندران بسیار تعیین کننده باشد، افزود: اگر در این چند روزه محیط را خلوت کرده و در تجمعات به هیچ وجه شرکت نکنیم، می‌توانیم به مهار این ویروس امید داشته باشیم.
 
رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: ۵۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های بابل بستری شدند و ۳۱ بیمار هم با بهبودی نسبی ترخیص شدند.

سید فرزاد جلالی افزود: در حال حاضر ۲۱۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بسترى و ۳۴ نفر هم با حال بد در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه خوشبختانه شبانه روز گذشته هیچ مرگ کرونایی ثبت نشده است، به شهروندان توصیه کرد: با رعایت اصول بهداشتی برای کاهش روند این بیماری تلاش کنند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 449606

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449606/تعداد-بستری-بیماران-کرونایی-4-رقمی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com