کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه کربلا اعلام کرد

تشدید طرح شهید سلیمانی در مازندران/همدلی از جنس کمک مومنانه در ماه رمضان

17 فروردين 1400 ساعت 11:18

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به وضعیت شکننده کرونا در مازندران از تشدید طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان خبر داد.


سردار سیاوش مسلمی  در گفت‌وگوی اختصاصی با بلاغ، با اشاره به نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان و دستگیری از نیازمندان اظهار کرد: مرحله جدید از کمک مومنانه با کمک خیران و مردم توسط سپاه و بسیج به زودی در استان آغاز می شود و قرار است در این مرحله کمک ها به صورت متمرکز برای کل استان مازندران در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شود.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه برنامه کمک‌های مومنانه به مناسبت‌های مختلف ادامه دارد بر لزوم گسترش این کمک ها در راستای رفع مشکلات و نیازمندی‌های مردم تاکید کرد.

مسلمی با اشاره به نامه روز گذشته وزیر بهداشت به روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌ها مبنی بر تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی افزود: با درنظر گرفتن شرایط شکننده کرونایی در استان و قرمز و نارنجی بودن برخی از شهرستان های مازندران، برنامه مقابله با ویروس کرونا در استان در قالب طرح شهید سلیمانی با شدت بیشتری در سال جاری ادامه پیدا می کند.

وی اجرای طرح شهید سلیمانی را یک اقدام هوشمندانه در مقابله با بیماری کرونا دانست و تصریح کرد: تشدید اقدامات در طرح شهید سلیمانی یک اقدام هوشمندانه دیگر در مقابله با کرونا محسوب می‌شود که هرگونه کمکی وزارت بهداشت در این خصوص لازم داشته باشد، کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 449589

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449589/تشدید-طرح-شهید-سلیمانی-مازندران-همدلی-جنس-کمک-مومنانه-ماه-رمضان

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com