تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۴۴۹۵۸۸
رئیس پلیس راه مازندران با توجه به وضعیت قرمز و نارنجی از تشدید اعمال محدودیت تردد کرونایی در تمامی مبادی ورودی و جاده‌های درون شهری استان خبر داد.
۰
plusresetminus
تشدید اعمال محدودیت تردد کرونایی در محورهای مازندران
به گزارش بلاغ، علیرضا قدمی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری و محور‌های ساحلی روان است.

وی با اشاره تغییر وضعیت رنگ بندی استان از آبی و زرد به قرمز و نارنجی از ادامه اعمال محدودیت تردد کرونایی در مبادی ورودی و در جاده های درون شهری استان خبر داد و افزود:خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان جریمه می‌شوند و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند توسط دوربین‌ها ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های شبانه کرونایی همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود و متخلفان جریمه می‌شوند.

قدمی از افراد خواست مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده، با توجه به خلوتی جاده‌ها با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و همه سرنشینان خودرو کمربند ایمنی را ببندند.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴