سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اعلام کرد

اصلاح ساختار بودجه مهم‌ترین اولویت مجلس

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵
کد مطلب : ۴۴۹۵۵۳
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: مهمترین اولویت مجلس اصلاح ساختار بودجه است و قرار بود امسال اصلاح بودجه را جدی‌تر بگیریم چون دولت آمادگی نداشت 50 درصد انجام شد و در دولت بعد می‌خواهیم اصلاح ساختار بودجه را به معنای واقعی انجام دهیم.
۰
plusresetminus
اصلاح ساختار بودجه مهم‌ترین اولویت مجلس
علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: جمهوری اسلامی یعنی مردم، جمهوری اسلامی بدون مردم و مردم بدون جمهوری اسلامی معنی ندارد وقتی می‌گوییم جمهوری اسلامی یعنی مردم به یک قانون اساسی رای دادند که نقش مردم با اساس اسلام توامان معنا و مفهوم پیدا می‌کند.
 
وی بیان کرد: اگر ما این دو کلمه اسلامیت و جمهوریت را در کشور عملیاتی می‌کردیم امروز بسیاری از اشکالات در کشور ایجاد نمی‌شد این روز، روز بسیار بزرگی است که هم نقش مردم در آن دیده شده است و هم نقش اسلامیت نظام در آن دیده شده و این دو کلمه در مقابل تفکراتی که بر مبنای صرف مادیت و براساس مبانی نظری مخالف اسلام در دنیا مملکت داری می‌کردند جمهوری اسلامی مدل جدیدی را ارائه کرد.
 
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: این اول راه است و باید خیلی کار کنیم، حتما اصلاحات اساسی بر مبانی نظری اسلام و جمهوریت را باید خیلی خیلی رونق دهیم تا کشور به آن اساس که گفتمان امام و رهبری و شهدا در کشور مد نظر بود اتفاق بیفتد.
 
بابایی درباره برنامه مجلس برای تحقق شعار سال، گفت: مجلس همیشه طبق روال رونق تولید را در دستور کار خود داشته و اصلاح قانون برمبنای اینکه رشد اقتصادی در کشور به طور اساسی و توجه به نقش مردم در اقتصاد و تولید برمبنای نگاه و نظر مردم باشد را مورد توجه دارد.
 
وی تصریح کرد: عدالت اجتماعی ضریبی است که باید در کشور اتفاقات خوبی برای آن بیفتد و مقام معظم رهبری در ابتدای این مجلس به آن تاکید داشتند و رهنمودهایی به مجلس در بحث فرهنگ و اقتصاد با رویکرد عدالت داشتند که این اولویت‌ها در دستور کار مجلس است.
 
سخنگوی کمسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت مجلس را اصلاح ساختار بودجه بیان کرد و افزود: قرار بود امسال اصلاح بودجه را جدی‌تر بگیریم چون دولت آمادگی نداشت 50 درصد انجام شد و در دولت بعد می‌خواهیم اصلاح ساختار بودجه را به معنای واقعی انجام دهیم که ساز و کارش در کمیسیون‌ها در دستور کار است در سال جاری اصلاح ساختار بودجه به صورت کیفی در کشور مدنظر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما