هشدار جدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران؛

احتمال ورود مازندران به پیک چهارم کرونا در هفته‌‌های آینده

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۴۴۹۵۱۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در شهرهای قرمز و نارنجی محدودیت ها باید شدیدا اعمال شود، گفت: نوع جهش یافته ویروس کرونا(انگلیسی) تمام شهرستان‌های مازندران را در برگرفته و در حال حاضر سوش غالب کرونا در استان شده است.
۰
plusresetminus
احتمال ورود مازندران به پیک چهارم کرونا در هفته‌‌های آینده
به گزارش بلاغ، سید عباس موسوی در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای استان  مهمترین مکان های انتشار کرونا را رستوران ها و تالار ها عنوان کرد و ادامه داد: در شهرهای قرمز و نارنجی باید تالارها بسته شوند و رستوران ها فقط بیرون بر داشته باشند

وی با اشاره به میزان بالای سرایت ویروس جهش یافته جدید کرونا از مردم خواست تا در این هفته از رفت و آمد با افراد و حضور در تجمعات پرهیز کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه هنوز موثرترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا استفاده از ماسک است، هشدار داد:  اگر در طی هفته جاری و آینده فاصله‌گذاری اجتماعی، پروتکل های بهداشتی و محدودیت های کرونایی به طور جدی رعایت نشود با شیب بسیار تند وارد پیک چهارم خواهیم شد.

موسوی بیان کرد: با بستری شدن تعداد 150 بیمار کرونایی جدید طی 24 ساعت گذشته تعداد بستری شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های زیرپوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل 797 نفر رسیده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰