کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نفت 0- نساجی 2؛

الهامی: نفت را سورپرایز کردیم/گزینه سقوط نیستیم

14 فروردين 1400 ساعت 19:45

نساجی در ادامه نتایج خوب خود موفق شد به یک پیروزی ارزشمند مقابل نفت در مسجد سلیمان دست پیدا کند.


به گزارش بلاغ، تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی مازندران از ساعت 17 امروز به مصاف هم رفتند. نفت که در آخرین بازی سال 1399 خود مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بود در هفت بازی اخیر خود طعم برد را نچشیده و به دنبال پایان دادن به شرایط بد خود بود اما از این کار بازماند و این نساجی بود که در ادامه روند خوب خود با الهامی به یک پیروزی دیگر دست یافت. نساجی که طی دو دیدار حذفی و لیگ موفق به شکست دادن سایپا شده بود موفق شد در بازی امروز مقابل نفت با ارائه یک دیدار کاملا برتر نسبت به میزبان، به برد دو بر صفر دست پیدا کند.

حاشیه:
 
* یکی از مربیان تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل اعتراضات مکرر به داور بازی، کارت زرد گرفت.
* تعدادی از هواداران تیم نفت به رسم بازی های گذشته از تپه های  مشرف به ورزشگاه، در حال تماشای بازی هستند.
* تیم نساجی در نیمه اول با ارائه بازی تهاجمی، اجازه خودنمایی به تیم میزبان را نداد و موقعیت های بسیاری را روی دروازه این تیم ایجاد کرد که البته این موقعیت ها گلی به دنبال نداشت.
در دقایق پایانی بازی نفتی ها طی دو صحنه اعتقاد به پنالتی داشتند که داور بازی این عقیده را نداشت و همین موضوع اعتراض آنها را به دنبال داشت.

سرمربی نساجی مازندران معتقد است شاگردانش با تجربه بیشتری نسبت به نفت مسجدسلیمان عمل کردند و به برتری رسیدند.

 ساکت الهامی پس از برتری نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان در نشست خبری اظهار کرد: بسیار بازی سخت و پُر فشاری برای هر دو تیم بود؛ دو تیم برای این مسابقه تمهیدات زیادی را در نظر گرفته بودند چون سه امتیاز این بازی اهمیت زیادی داشت و مهم‌تر از سه امتیاز و شرایط جدولی بود.

 وی ادامه داد: خوشحال هستم بچه‌های تیمم انتظاری که از آنها داشتم را انجام دادند و توانستیم سه امتیاز با ارزش را به هواداران عزیزمان که از ابتدای فصل در سختی و رنج بودند، هدیه کنیم. این برد یک التیام به دردهای آنها بود.

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: خدا را شکر توانستیم سال جدید را با برد شروع کنیم و امیدوار هستم این پیروزی پاسخی به زحمات زیاد تماشاگران ما باشد. بیشترین نقش در این پیروزی را بازیکنانم داشتند و بیشترین زحمت را آنها کشیدند؛ دست تک تک بازیکنانم را به گرمی می‌فشارم. درود به شرف بازیکنانم و باید به احترام آنها ایستاد. مربیان تیم و هواداران نیز کمک زیادی به ما کردند تا امروز برنده شویم و دعای تماشاگران امروز بدرقه راه ما بود.

 الهامی درباره آنالیزی که از نفت مسجدسلیمان داشتند، عنوان کرد: نفت یکی از تیم‌هایی است که در بازی‌های خانگی یک میزبان واقعی به حساب می‌آید؛ تیمی که به سپاهان سه گل می‌زند و از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیرد و تا دقیقه ۹۵ از تراکتور جلو است، تیم خوبی نشان می‌دهد. ضمن اینکه نفت مسجدسلیمان مثل صنعت نفت آبادان، نساجی قائم‌شهر، تراکتور، ملوان انزلی و ... جزو تیم‌های با هویت است.

 وی تصریح کرد: ما می‌دانستیم که شرایط نفت مسجدسلیمان طوری است که در دو گانگی برد یا مساوی کردن قرار دارد و این برداشت شخصی من بود. می دانستم که آنها بازی را محتاطانه آغاز می‌کنند و شاید من اشتباه می‌کردم، اما همانطور که حدس می‌زدم، آنها محتاطانه کار کردند ولی ما بخاطر اینکه محکوم به برد بودیم، چاره‌ای نداشتیم و انتحاری بازی کردیم. امکان داشت این نوع بازی ما نتیجه عکس بدهد که خدا را شکر نتیجه خوبی داد.

سرمربی نساجی تاکید کرد: به نظرم بچه‌های ما باتجربه‌تر از نفت بودند ولی قول می‌دهم که همین تیم نفت مسجدسلیمان یقه تمام تیم‌ها را خواهد گرفت. بازیکنان نفت امروز سورپرایز شدند و فکر نمی‌کردند ما به این شکل کار کنیم. ما هم بخاطر اینکه از نظر امتیازی عقب هستیم، چاره‌ای نداشتیم هجومی بازی کنیم، اما به آقای یزدی و مربیان نفت خسته نباشید می‌گویم و به نظرم از نظر فوتبالی، تیم خوبی دارند و می‌توانند در ادامه راه از این شرایط خارج شوند. کمااینکه در دیدار قبل برابر پرسپولیس هم می‌توانستند امتیاز بگیرند.

 الهامی تصریح کرد: شاید نبود بازیکنی مثل محمد بلبلی به نفت ضربه زد، اما اعتقادم بر این است که نفت مسجدسلیمان یک تیم کاملا خوب به حساب می‌آید و این شهر حتما باید یک تیم لیگ برتری داشته باشد چون شهر اولین‌هاست.

 وی یادآور شد: جا دارد از دوست عزیزم که در این شهر زندگی می‌کرد و هم‌اتاقی‌ام بود یاد کنم. روح فرزاد حیدری شاد باشد و دیروز هم بر سر مزار او حاضر شدم چون خاطرات خیلی خوبی با او داشتم. مسجدسلیمان برای من خیلی عزیز است و از ته دل این شهر را دوست دارم.

نساجی، نفت مسجد سلیمان را در شهر اولین ها شکست داد تا نشان دهد نه تنها خیال ماندن بلکه همانند هفته های پایانی فصل گذشته قصد جدا شدن از تیم های انتهای جدول را دارد.

فرزاد زامهران که جز مهره های کلیدی نساجی به حساب می آید هر موقع سر و حال آماده نشان دهد تیم مازنی به امتیازات شیرینی دست پیدا می کند. نمونه اش در بازی امروز. بازی که 3 امتیازش برای نساجی 6 امتیاز ارزش داشت. روی پاس علی آل کثیر زامهران فرصت طلب نشان داد و از غفلت مدافع حریف سود برد و توپ را در قعر دروازه نفت مسجد سلیمان جای داد تا در نهایت گلش منجر به کسب سه امتیاز از سوی نساجی در این بازی شود. هر چند در ادامه رضا دهقانی هم برای نساجی گل زد و در نهایت تیم با دو گل پیروزی اش را جشن گرفت.

 فرزاد زامهران به نظر می رسد در حال  تبدیل شدن به وینگری است که گل های ناگهانی می زند. این به خاطر ضربات ناگهانی است. روی گلی که امروز به ثمر رساند زودتر از مدافع پایش را به سمت توپ حرکت داد و ضربه اش را به جایی زد که باید می زد. زامهران که این فصل پر نوسان در ترکیب نساجی ظاهر شده بود بعد از موقعیت هایی که هدر داد حال قدر موقعیت ها را خوب می داند و به همراه نساجی در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 449504

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449504/الهامی-نفت-سورپرایز-کردیم-گزینه-سقوط-نیستیم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com