تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
کد مطلب : ۴۴۹۵۰۳
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس برای حمایت از سرمایه گذاری، تولید و اشتغال پایدار امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.
۰
plusresetminus
اختصاص 32 هزار میلیارد تومان برای حمایت از سرمایه‌گذاری و تولید
به گزارش بلاغ، سید شمس الدین حسینی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش تولید و بهره وری نیازمند حمایت است، گفت: مجلس برای ایجاد اشتغال، افزایش سرمایه گذاری‌ها و تولیدبا توجه به تبصره ۱۸ قانون بودجه امسال ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده است.

وی افزود: در این بودجه نرخ سود، پایین‌تر به صورت ترجیحی و وام‌های تلفیقی ارائه می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی به اقدام دیگر مجلس برای توسعه سرمایه گذاری با پرداخت تسهیلات ویژه اشاره کرد و گفت: در این طرح برای سرمایه گذار در زمینه تاسیس شرکت‌های سهامی عام یا صندوق پروژه‌ها یا اجرای طرح‌های زیر بنایی یا صنعتی، معافیت مالیاتی نقل و انتقال دارایی پیش بینی شده است.

این مسئول افزود: در این طرح اگر اشخاصی بخواهند شرکت سهامی برای اجرای پروژه ایجاد کنند، نقل و انتقال دارایی‌ها یا حتَی سود ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها از معافیت مالیاتی برخوردار می‌شود.

حسینی گفت: قانون برای واحد‌های تولیدی تا ۵ واحد درصد کاهش مالیات پیش بینی کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تبصره ۱۹ قانون بودجه اشاره کرد و افزود: مطالعات طرح آزاد راه چالوس به رامسر و دریافت مجوز از کمیسیون ماده ۲۳ در سال ۹۹ و صدور مجوز در بودجه سال ۱۴۰۰ با دریافت کد اجرایی پایان یافت.

وی افزود: طرح ۷۵ کیلومتری آزاد راه چالوس به رامسر امسال با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد تومان و با مشارکت سرمایه گذار بخش غیر دولتی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴