تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۹۴۷۵
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: بیش از 28 میلیون تردد تعطیلات نوروز در جاده‌های استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.
۰
plusresetminus
ثبت بیش از 28 میلیون تردد در تعطیلات نوروز/70 درصد مسافران خارج شدند
علیرضا قدمی در گفت و گو با بلاغ با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده‌های استان روان است، اظهار کرد: ۷۰ درصد مسافران تاکنون از استان خارج شده اند.

وی افزود: بیش از ۲۸ میلیون تردد تعطیلات نوروز در جاده‌های استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته سه برابر افزایش داشته است.

رئیس پلیس راه مازندران درباره آمار تصادف‌های نوروزی در استان نیز گفت: با توجه به افزایش تردد‌ها در مقایسه با پارسال میزان تصادفات فوتی و جرحی استان حدود ۵۰ درصد در مقایسه با پارسال افزایش داشته است.

قدمی با بیان اینکه بی احتیاطی موتورسواران یا سوار کردن افراد پشت وسایل نقلیه کشاورزی یا خودرو‌های باری در روز طبیعت همواره خطرآفرین بوده است، از مردم خواست در این روز از دورهمی و تجمع خودداری کرده و با توجه به ممنوعیت ورود به پارک‌ها و مناطق جنگلی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد تردد پرحجم در محورهای مواصلاتی و تردد نیمه‌سنگین در برخی از تفرجگاه‌ها از جمله سوادکوه و بابل‌کنار هستیم.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه روز طبیعت است و مردم باید توصیه‌ها را جدی بگیرند،گفت: با توجه به ورودی‌های زیاد امروز و فردای پرترافیک را پیش رو داریم که ضرورت دارند توصیه‌ها جدی گرفته شود.

این مسئول با بیان اینکه تاکید ما به رانندگان بحث مدیریت سفر است، افزود: موضوع دیگر بحث ممنوعیت تردد در شهرهای قرمز و محدودیت تردد در شهرهای نارنجی است که باید به آن توجه شود.

قدمی با تاکید بر اینکه احتمال ریزش و رانش در محورهای شمال کماکان وجود دارد، بیان کرد: تاکید پلیس پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای شمال است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴