فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل در بابل

تاریخ انتشارجمعه ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۴۹۴۶۵
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل و همدستان وی در شهرستان بابل، در عملیاتی ضربتی پلیس خبر داد.
۷
plusresetminus
دستگیری شرور متهم به تیراندازی و قتل در بابل
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی و جراحت شدید فردی حدودا 32 ساله در یکی از روستاهای شهرستان بابل، بلافاصله ماموران انتظامی آن شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که عاملان این درگیری پس از وقوع این حادثه از محل متواری شده بودند، افزود: باحضور عوامل امدادی فرد مصدوم به بیمارستان منتقل که به علت شدت جراحت های وارده در بیمارستان جان باخت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان بابل با انجام اقدمات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه متهم را که از اراذل و اوباش معروف آن شهرستان بود، شناسایی کردند.

میرزایی، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهم اصلی این پرونده به همراه 4 نفر دیگر از همدستانش که همگی از اراذل و اوباش سطح یک استان به شمار می روند، در عملیاتی ضربتی در یکی از استان های مرکزی کشور به دام افتادند.

این مقام انتظامی با تاکید بر این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است و باکسانی که امنیت و آرامش مردم را مورد هدف قرار دهند برخورد خواهد شد، گفت: تمامی کسانی که امنیت و آرامش مردم را مورد هدف قرار دهند، مطابق قانون با برخورد سخت پلیس مواجه خواهند شد.

وی با بیان این که وجود امنیت مهمترین مقوله در زندگی اجتماعی مردم است، اظهار داشت: قطعا کسانی که بخواهند به امنیت و آرامش مردم خدشه ای وارد کنند هیچگونه جایگاهی در این استان نخواهند داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
سلام چه فایده ای داره متاسفانه این افراد شرور که همگی شرارت زیادی دارند و حتی بعضا قبلا به عنوان محارب معرفی و حکم اعدام آنها صادر شده ولی با دخالت افراد ذی نفوذ شهرستانی و استانی که از آشنایان و مرتبطان و دوستان این اوباش میباشند آزاد و حکمشام کامل تغییر کرده و مامورین تلاش بی ثمر و بی فایده ای انجام دادند و مرجع قضایی برابر قانون مجبور به آزاد کردن این اشرار میباشد مثلا این اراذل و اوباش آمل سجاد شیرامه که نماینده مجلس آمل قبلی و فعلی رای خود را از طریق وی در منطقه اش گرفته و از دوستانش میباشد و دامادش وکیل که عموی دامادش یکی از قضات دادگاه تجدید نظر استان مازندران میباشد و اقوام مادریش از اعضای شورای شهر آمل میباشد و ........ که نمیتوان گفت متاسفانه چه فایده فقط یه مدت کوتاهی مردم از دستش نفس راحت میکشند .
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴