تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۴۴۹۴۳۰
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: متاسفانه شاهد یک رهاشدگی در فضای مجازی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین حوزه نظارت ها هستیم.
۰
plusresetminus
مسئولان فرهنگی نسبت به رهاشدگی فضای مجازی بی‌تفاوت نباشند/ترویج مظاهر غربی زیبنده مردم ولایی نیست
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع امنیت مصطفی نوروزی و همرزمانش در مصلی امام خمینی (ره) ساری اظهار کرد: انقلاب اسلامی به چهار سرچشمه متصل و پیوند دارد، مشروعیت فقهی و الهی خود را از بعثت و غدیر، الگوی خود را از عاشورا، صلابت و قدرت و اقتدار خود را از مردم و فلسفه و معنا و مفهومش را از انتظار گرفته است.

وی افزود: حضور مردم، انقلاب اسلامی ما را پیروز کرده است؛ حضور باشکوه مردم در ۱۲ فروردین ۵۸ و انتخاب جمهوری اسلامی، حضور در انتخابات ها، راهپیمایی ها، تشییع جنازه شهدا، در حمایت از ولایت و رهبری، در محکومیت فتنه ها اینها باعث اقتدار و قدرت انقلاب ما شده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: چیستی و چرایی انقلاب با انتظار گره خورده است، و این انقلاب زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

این مسئول تصریح کرد: اگر انتظار و مهدویت و آینده خوبی که خدا وعده داده نمی بود، انقلاب ما فلسفه ای نداشت؛ فلسفه انقلاب ما رسیدن به آن نقطه آرمانی است.

محمدی لائینی ادامه داد: دشمن بدنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است و می خواهد مردم را دلسرد و مایوس کند و در مقابل مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری در انتخابات آینده تکیه می کنند و علاج دردها را حضور در انتخابات می داند.

وی خاطرنشان کرد: ما هم به شدت ناراحت هستیم از هر مسئله ای که باعث دلسرد و ناراحت کردن مردم می شود که البته بعضی به خاطر ناکارآمدی و ضعف مدیریت و بعضی از باب خیانت و نفوذ صورت می گیرد.

امام جمعه ساری گفت: متاسفانه شاهد یک رهاشدگی در فضای مجازی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین حوزه نظارت ها هستیم.

محمدی لائینی بیان کرد: مسئولین فرهنگی استان و شهرستان باید نظارت لازم را داشته باشند و در این زمینه برنامه ریزی کنند، باید نسبت به حوزه فرهنگ جدی باشند.

وی تصریح کرد: ترویج مظاهر غربی، زیبنده یک شهرستان شهید داده و ولایی و علوی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: مفاسدی که در شوراهای شهر اتفاق افتاده واقعا زیبنده این ملت باشرافت و انقلابی نیست، حیثیت و فداکاری های  این ملت بزرگ با این لکه های کوچک زیر سوال می رود!

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴