تاریخ انتشارجمعه ۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۴۴۹۳۳۷
فرماندار شهرستان نور گفت: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان نور بسیار کم است اما نگران شیوع بیماری بعد از تعطیلات نوروزی هستیم.
۰
plusresetminus
نگران شیوع کرونا بعد از تعطیلات نوروزی هستیم/بهبود وضعیت بیماران مبتلا به کرونای انگلیسی
 علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص وضعیت کرونا در شهرستان نور اظهار کرد: با توجه به حضور مسافران و خطر شیوع بیماری کرونا در شهرستان اصناف و بازاریان پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با تاکید بر بازدید و سرکشی از مجتمع ها و رستوران‌ها افزود : مجتمع‌های  تفریحی توریستی و رستوران‌ها باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شیوع ویروس در شهرستان کنترل شود.

فرماندار شهرستان نور با آمادگی بسیجیان و شوراها در طرح شهید سلیمانی گفت: بسیجیان و شوراها برای همکاری و کمک رسانی در خصوص قرنطینه بیماران کرونایی اعلام آمادگی کردند.

رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان نور خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بیمارستان نور کمتر از انگشتان دست است اما نگران شیوع بیماری بعد از تعطیلات نوروزی هستیم.

شادمان یادآور شد: تعدادی از افراد بومی شهرستان نور به کرونا انگلیسی مبتلا شدند که وضعیت بیماران در حال بهبود است و از این عزیزان برای رعایت قرنطینه و پروتکل های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری در شهرستان قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴