فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

کشف 205 کیلوگرم حشیش از 4 خودرو در آمل و بابل

تاریخ انتشاردوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۵
کد مطلب : ۴۴۹۲۷۵
فرمانده انتظامی مازندران از کشف 205 کیلوگرم حشیش با توقیف چهار دستگاه خودرو و انهدام باند تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان بابل و آمل خبر داد.
۲
plusresetminus
کشف 205 کیلوگرم حشیش از 4 خودرو در آمل و بابل
به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مقابله بی امان با قاچاق موادمخدر و برخورد با باندهای تهیه و توزیع موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو، قصد ورود موادمخدر به داخل استان مازندران را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت و با انجام اقدامات اطلاعاتی،تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی، متهمان به قاچاق موادمخدر که در قالب یک باند با چهار دستگاه خودرو قصد ورود موادمخدر به داخل استان را داشتند، شناسایی شدند .

وی ادامه داد: با هماهنگی قضائی طی دو مرحله عملیات، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان های بابل و آمل،  چهار خودرو که در حال تردد در سطح این شهرستان ها بودند ، توقیف و در بازرسی از آنان بیش از ۲۰۵ کیلو حشیش کشف شد.

میرزایی از دستگیری چهار متهم از اعضای این باند تهیه وتوزیع موادمخدر خبر داد و گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴