تاریخ انتشارجمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۴۹۲۳۲
امام جمعه زیراب گفت: شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی سرباز ولایت بودن را معنا کرد.
۰
plusresetminus
شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی سرباز ولایت بودن را معنا کرد
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمد زمان رضایی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر زیراب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب شاخص‌های انتخاب رئیس جمهوررا بیان کردند که در انتخابات به کسی رای بدهیم که متعهد به اسلام، صالح و دیندار و باور عملی به مبدا و معاد داشته باشد. 
 
وی افزود: سوابق خوب از جهات مختلف و دارای توان مدیریتی بالا داشته باشد و وابستگی و پیوستگی به شرق و غرب نداشته باشد و به معنای آن نیست که با دنیا تعامل نداشته باشد ولی غرب و شرق زده نباشد.
 
امام جمعه زیراب تصریح کرد: غربی‌ها خیرخواه ما نیستند و آنها با تفکر انقلاب اسلامی مشکل دارند و به رشد و تعالی ما دشمنی دارند و رئیس جمهور منتخب به توانمندی‌های داخل توجه داشته باشد. 
 
این مسئول خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی آخرین فناوری دنیا را مهندسی معکوس می‌کنند ولی مافیا باعث شد که در صنعت خودرو به موفقیت نرسیم، رئیس جمهور باید مر قانون را رعایت و معتقد عملی به ولایت فقیه باشد.
 
رضایی با بیان اینکه شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی سرباز ولایت بودن را معنا کرد، افزود: در سخت‌ترین شرایط جامعه و در قرارگاه‌های مقابله با بیماری کرونا در میدان بود و در فعالیت‌های خدمت به مردم فعالیت می‌کرد و به معنای واقعی کلمه ولایت‌پذیر بود.
 
وی گفت: جنگ جهانی اول و دوم و جنایت و خونریزی در سوریه و در کشور‌های مختلف توسط مسلمانان آغاز نشد بلکه توسط آمریکا و غرب بود و کسانی که با نام دین سر مردم را بریدند با برنامه‌ریزی دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و آمریکا بود و از دست نشانده‌های آنان هستند که از بشریت و انسانیت به دور هستند.
 
امام جمعه زیراب در پایان تاکید کرد: راه نجات کشور و عبور از بحران، مشارکت در انتخابات و انتخاب حداکثری و صحیح است و ما در کنار مردم و در خدمت مردم هستیم و کسب پیروزی ما با حضور حداکثری باعث عقب نشینی دشمنان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷