کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز میلیاردی در ساری

29 اسفند 1399 ساعت 14:52

فرمانده انتظامی استان مازندران از اجرای حکم قضائی تخریب ساخت و ساز های غیرمجاز بدلیل تغییر کاربری غیرقانونی به ارزش 50 میلیارد ریال در ساری خبر داد .


به گزارش بلاغ، سردار مرتضی میرزایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری از اداره جهاد کشاورزي شهرستان ساري مبني بر اينکه فردی در اراضي کشاورزي خود واقع در منطقه فرح آباد اقدام به تغيير کاربري غیر قانونی زمین و ساخت غيرمجاز یک واحد ويلا به متراژ 200متر مربع کرده است، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده و انجام اقدامات و تحقیقات پلیسی مراتب پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی اعلام و پس از سیر مراحل قانونی و قضائی حکم تخریب ساخت و ساز غیرمجاز از سوی دادگاه تجديد نظر استان صادر شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران اظهار کرد: با توجه به صدور حکم مراتب در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ساری و پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و حکم صادره با حضور مسئولان قضائی و نمایندگان جهاد کشاورزي و عوامل انتظامي اجرایی شد .

میرزایی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات مرتبط با حوزه حفظ و حراست از منابع طبیعی و اراضی کشاورزی،از آمادگی پلیس برای برخورد با تخلفات و جرایم با همکاری دستگاه قضائی و دستگاه های متولی خبر داد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 449226

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449226/تخریب-ساخت-سازهای-غیرمجاز-میلیاردی-ساری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com